Ben op zoek naar een mp3 speler met goede fm-ontvangst. Aangezien het mij eigenlijk alleen gaat om de radio-functie, ben ik het liefst zo weinig mogelijk geld kwijt. Nu worden er op marktplaats veel van die ipod nano clone's aangeboden. Heeft iemand ervaring met de FM ontvangst van deze dingen of wellicht in het algemeen over ipod clone's?
Misschien is het ook handig te vermelden welke clone precies, ik kan me namelijk bedenken dat er meerdere clones zijn.
Los daarvan vraag ik me af waarom je een clone wil hebben, ga dan gewoon kijken naar een andere speler als je geen ipod wil/kan hebben.
Los daarvan vraag ik me af waarom je een clone wil hebben, ga dan gewoon kijken naar een andere speler als je geen ipod wil/kan hebben.
Signature
ik vind ze qua uiterlijk er mooi uitzien (zijn nagenoeg gelijk aan de originele nano), daarnaast is de prijs zeer interessant (rond de 30 euro), ik ga geen 120 euro uitgeven voor een originele aan alleen een fm-radio.BGB4rn schreef op donderdag 10 december 2009 @ 10:53:
Misschien is het ook handig te vermelden welke clone precies, ik kan me namelijk bedenken dat er meerdere clones zijn.
de andere mp3-spelers die worden aangeboden vind ik qua uiterlijk niet altijd even mooi en val daarom terug op die clone. Daarnaast valt er ook niets te zeggen over de fm-qualiteit hiervan, heb een sansa clip gehad met werkelijke zeer beroerde fm-ontvangst. Over de echte nano heb ik positieve geluiden hierover gehoord.
de nano 5th generation die op marktplaats worden aangeboden zijn (zover ik hebben kunnen beoordelen) nagenoeg gelijk aan elkaar.
[ Voor 19% gewijzigd door Sjors81 op 10-12-2009 11:02 ]
Tja, je kan ook gaan bedenken waar je geld in gaat zitten als je er een van 120 euro koopt en wat er zo goedkoper is gemaakt om hem 30 euro te laten kosten, de kwaliteit zal niet gelijk zijn aan een originele, dat vertrouw ik apple wel toe.
Ik heb geen ervaring met dat apparaat maar als ie "maar" 30 euro kost kan je het toch gewoon proberen?
Ik heb geen ervaring met dat apparaat maar als ie "maar" 30 euro kost kan je het toch gewoon proberen?
Signature
dat is ook wel zo, maar als de kwaliteit in de levensduur zit, maar beide hebben goede ontvangst koop ik liever eerst een clone. en ja, het is maar 30 euro, maar omdat nu weer aan iets te geven wat ik misschien later gelijk weer weg leg vind ik ook zonde.BGB4rn schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:08:
Tja, je kan ook gaan bedenken waar je geld in gaat zitten als je er een van 120 euro koopt en wat er zo goedkoper is gemaakt om hem 30 euro te laten kosten, de kwaliteit zal niet gelijk zijn aan een originele, dat vertrouw ik apple wel toe.
Daar is ook wat voor te zeggen ja, maar ik weet niet hoe lang je van plan was te doen met deze speler maar als dat meer dan 2 jaar is denk ik dat de originele het wint van de fake versie.
Signature
De kwaliteit zit indirect ook in de levensduur (accu, bewegende onderdelen, bijgeleverde oortjes). Maar er kan vrij weinig kapot aan een mp3 speler.
Waar heb je de clone gezien? Op dealextreme staan ook meestal wel gebruikerservaringen (ja ook negatieve)
Waar heb je de clone gezien? Op dealextreme staan ook meestal wel gebruikerservaringen (ja ook negatieve)
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
clone's staan op marktplaats.nl, weet niet zeker of het dezelfde zijn als die op dealextreme. Heb trouwens niet echt reviews gevonden op dealextreme van de nano clone'sMarzman schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:16:
De kwaliteit zit indirect ook in de levensduur (accu, bewegende onderdelen, bijgeleverde oortjes). Maar er kan vrij weinig kapot aan een mp3 speler.
Waarom moet het er eigenlijk uitzien als een nano?
[edit]Laat maar, heb je al aangegeven
[edit]Laat maar, heb je al aangegeven
[ Voor 30% gewijzigd door Marzman op 10-12-2009 11:36 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Pagina: 1