Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Automatisch feedbacktopic bij elk nieuwsbericht

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Check DriverHeaven met een aparte nieuwssectie @ http://www.driverheaven.net/news.php .

Wat is het idee: maak automatisch per gepost nieuwsbericht een topic in GR zodat feedback direct daarheen kan. Nu met de Feedback-knop wordt je naar GR gekickt en moet je het van daaraf maar zelf uitzoeken.

Voordelen:
+ je zit altijd meteen in het juiste topic.
+ geen dubbele topics meer.

Ik geloof dat ik het zo wel duidelijk heb samengevat. Vragen mag altijd als er iets vaag is!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-11 21:23

Matis

Rubber Rocket

Ik denk niet dat dat echt noodzakelijk is. Sommige feedback (typo's etc.) moeten in het spelfouten-topic en dus niet in een specifiek topic. Tevens plaatsen de noobs hun feedback altijd in de reacties.
Meestal open ik een topic in GR met daarin een aantal reacties gekopieerd en zelf nog wat toegevoegd.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Beetje kansloosheid in de topictitel, daar moet natuurlijk staan:

[Feat] Automatisch feedbacktopic bij elk nieuwsbericht

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

Per dag meer dan 20 topics automatisch gaan aanmaken terwijl er voor hooguit een paar artikelen echt feedback komt lijkt me redelijk over-the-top. Ik denk dat de huidige 'drempel' an sich prima is, en met een overvloed aan topics zal juist niemand het meer gaan bijhouden.

Intentionally left blank

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:40
Hoeveel topics per dag worden er geopend in GR? Misschien een enkele. Dat wil jij op gaan voeren naar tientallen automatisch gegenereerde topics per dag? 'Overdone' omschrijft het perfect.

The devil is in the details.

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Don't shoot the messenger. Soms heb ik een idee waarvan ik vind dat het ook wel op GoT toepasbaar zou kúnnen zijn. Is er animo, mooi! Is er geen animo, jammer dan!
crisp schreef op woensdag 09 december 2009 @ 23:53:
Per dag meer dan 20 topics automatisch gaan aanmaken terwijl er voor hooguit een paar artikelen echt feedback komt lijkt me redelijk over-the-top. Ik denk dat de huidige 'drempel' an sich prima is, en met een overvloed aan topics zal juist niemand het meer gaan bijhouden.
Je doet het voorkomen als zelf werk verrichten. Behalve de code om het in elkaar te zetten is dat er niet. Overigens, even een correctie: het is enkel om feedback vanaf de FP te versimpelen want je wordt enkel naar het juiste topic gelinkt zodat je geen getrut hebt met eigen/dubbele topics.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mjah, lijkt me dat de huidige manier ook prima werkt, lijkt me in ieder geval zinvoller dan automatisch topics aanmaken waar geen hond in reageert :) Denied.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.