Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Geen bijschriftpopup bij Prijs @ zoekresultaten PW

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Mensen vullen in de prijs van een advertentie vaak een tekst in als ze nog een item zoeken. Voorbeeldje, in V&A aangeboden: Samsung Spinpoint F1 DT HD501IJ, 500GB staat als vraagprijs ''Samsung Spinpoint 1TB of meer''. Bij de zoekresultaten in de PW was het normaal altijd gebruikelijk (iirc) dat de volledige beschrijving altijd tevoorschijn kwam als je over de afkorting mouse-overde.

Ik zit hier met Firefox 3.7 Alpha 1 en wat er zou moeten gebeuren, gebeurt dus niet meer. Mocht ik me vergist hebben en was dit niet zo geregeld voorheen, dan mag het topic omgedraaid worden in een feature request ;)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:06

crisp

Devver

Pixelated

De volledige beschrijving staat daar nog steeds in het title-attribuut, en Firefox 3.5 geeft gewoon netjes een tooltip. Lijkt me dus een browser-issue, en het is dus raadzaam dat te melden bij het Firefox team :)

Edit: of bedoel je wellicht op een andere plek (omdat je het over zoekresultaten hebt) en ben je vergeten de relevante link te posten?

[ Voor 24% gewijzigd door crisp op 09-12-2009 23:37 ]

Intentionally left blank

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Browser-issue denk ik dan.

http://tweakers.net/aanbo...Field=prijs&orderSort=asc

Hierzo, lekker een lapje link. Ik krijg dus geen ''popup'' als ik de muis bij de Prijs van 1 van de adds hou (bv die van de Samsung Spinpoint F1 DT HD501IJ, 500GB).

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Hmm, op die pagina mist dus blijkbaar wel een title-attribuut

Intentionally left blank

• crisp

crisp