Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222510

Topicstarter
Mogelijk zonder het zakelijke pad op te gaan?

Google geeft 1 site, http://business.mobistar....e/comfortdiensten/duo.cfm maar ik zoek naar meerdere aanbieders.

Je hebt natuurlijk de duo sim kaarten, maar daarmee kan je maar met één telefoon tegelijk gebruik maken van dat nummer.

EDIT* even voor de duidelijkheid: Ik wil 2 telefoons met 2 simkaarten maar wel beide telefoons bereikbaar (online,actief) houden via hetzelfde nummer!

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 222510 op 09-12-2009 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Gewoon 2de simmetje scoren.

Ik heb wel eens een nieuw simkaartje geregeld omdat de oude gewoon stuk was. Geen idee of de ouwe geblokkeerd werd overigens.

Maar het wordt vaker gedaan voor in bijvoorbeeld GSMs in autos.

Let er wel op dat je maar 1 GSM tegelijk moet aanzetten, want er kan er maar 1 'online' zijn.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
En dat is precies waarom ik dus nog steeds op zoek ben

"Je hebt natuurlijk de duo sim kaarten, maar daarmee kan je maar met één telefoon tegelijk gebruik maken van dat nummer."

Dus ik wil met beide tegelijk online kunnen zijn, als dat uberhaubt particulier mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:49
Ik betwijfel of dat kan. Hoe zie je dat voor je? Iemand belt jouw nummer, twee telefoons gaan over en 'wie het eerst komt, wie het eerst converseert' ofzo?

Anders gezegd: waarom zou je dit willen? :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik ga een kleine koeriersdienst opzetten samen met een maat.

Huistelefoon zou prima oplossing zijn, dan word er ook op 1 nummer gebeld en gaat er bijv. zowel beneden als boven een telefoon af, helaas woont hij +2km van mij af en kunnen we geen snoertje trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandd!
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-07 09:57
Hey!

Dit werkt zeker wel =)

Toevallig ken ik een webshop die twee van deze telefoons verkoopt.

www.avantius.nl

http://www.avantius.nl/contents/nl/d472.html#p1798

Edit

Excuus ik had een beetje TE globaal gelezen :')
Ik weet niet zeker of deze telefoons je ook op alle twee de simkaarten online laat zijn.

Anders even contact opnemen met de shop.

[ Voor 37% gewijzigd door Chandd! op 09-12-2009 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 22:49
Chandd! schreef op woensdag 09 december 2009 @ 23:19:
Hey!

Dit werkt zeker wel =)

www.avantius.nl

Dat is het tegenovergestelde van wat ie wil. Wat jij laat zien is één telefoon met twee SIM's (en dus twee telefoonnummers), wat Termic wil is juist twee telefoons met één en hetzelfde nummer.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat is 2 nummers op 1 telefoon, dat zoek ik ook niet ;):P

Zonet van Vodafone:

Vodafone Duokaart is verbeterd. U kunt nu twee mobiele toestellen tegelijkertijd gebruiken. U hoeft dus niet eerst het actieve toestel uit te zetten voordat u het tweede toestel aanzet.

maar 10 regels daar onder:

Duokaart werkt alleen als steeds één toestel aan staat. Schakel altijd eerst het ene toestel uit voordat u het andere aanzet.

|:(
}:O

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 222510 op 09-12-2009 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chesta
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-06 10:41
Chandd! schreef op woensdag 09 december 2009 @ 23:19:
Hey!

Dit werkt zeker wel =)

www.avantius.nl

dat is 1 foon met 2 sims, hij wil 2 foons met dezelfde sims

End of Transmission

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:18
Dat is bereikbaar op 2 nummers op 1 telefoon. TS wil op 2 telefoons met 1 nummer bereikbaar zijn...

goh, ik had niet zo lang naar die KDI ferrari telefoon moeten blijven kijken xD

[ Voor 32% gewijzigd door maarud op 09-12-2009 23:24 . Reden: lekker laat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
  • Laatst online: 22:33

Duinkonijn

Huh?

Heb dit gevonden : http://www.telecomvergelijker.nl/thread/11696

je kan het bij de 3 grote aanvragen - +/- 17 euro.

alleeen kan er maar 1 actief zijn

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Bij Dutchtone/Orange kon het vroegah. Twee telefoons gingen dan tegelijk over als je gebeld werd. Maar dat bestaat niet meer. Het zal technisch nog steeds wel kunnen maar ik lees ook over de meeste netwerken dat er maar een toestel aangemeld wordt en over gaat.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
toch raar van het bericht van vodafone "Vodafone Duokaart is verbeterd. U kunt nu twee mobiele toestellen tegelijkertijd gebruiken. U hoeft dus niet eerst het actieve toestel uit te zetten voordat u het tweede toestel aanzet."

Terwijl ik hier verder nergens iets over kan vinden, allen beweren nog dat je maar 1 'actieve' kan hebben.. pitty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:05
Ik snap niet waarom je niet gewoon een VOIP telefoon met ingebouwde telefoon centrale neemt. Dan heb je ook nog is een vast nummer (wat bedrijven en particulieren liever zien dan een 06) en je kan de telefooncentrale zo instellen dat hij na 4 x overgaan op het ene toestel doorschakelt naar het andere...

Zo heb ik dat in ieder geval gedaan met mijn eigen bedrifje. Via www.callvoip.nl kan je zulke telefoons krijgen.

EDIT : met andere woorden ; je hebt 1 vast nummer die bereikbaar is voor klanten, en je laat de telefoon centrale random verschillende 06en bellen. Dit werkt erg goed moet ik je zeggen.

[ Voor 18% gewijzigd door Hammetje op 09-12-2009 23:32 ]

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kan je niet doorschakelen na 30 secondes naar het andere toestel (die dan wel een ander nummer heeft)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chandd!
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-07 09:57
Hmm oke en nogmaals excuses, ik moet maar gaan slapen want ik ben er echt niet bij XD

Van dit heb ik ook nog nooit gehoord eigenlijk :o, zal deze thread ook wel blijven volgen, ben benieuwd hoe het afloopt =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Granny dat ziet er veelbelovend uit! Ik ga direct een kijkje nemen, alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbert225
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-06 22:59
Vodafone-site (zakelijk):

Vanaf nu kunt u twee mobiele toestellen tegelijkertijd gebruiken met Vodafone Duokaart. U hoeft het actieve toestel dus niet eerst uit te zetten voordat u het tweede toestel aanzet. Het laatst gebruikte toestel zal altijd actief blijven.

Mooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Superbert225 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 08:43:

Vanaf nu kunt u twee mobiele toestellen tegelijkertijd gebruiken met Vodafone Duokaart. U hoeft het actieve toestel dus niet eerst uit te zetten voordat u het tweede toestel aanzet. Het laatst gebruikte toestel zal altijd actief blijven.

Mooi?
Die laatste zin impliceert dat het eerst gebruikte toestel dan niet meer actief zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 16:13
Superbert225 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 08:43:

Mooi?
lees
Anoniem: 222510 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 23:21:
Dat is 2 nummers op 1 telefoon, dat zoek ik ook niet ;):P

Zonet van Vodafone:

Vodafone Duokaart is verbeterd. U kunt nu twee mobiele toestellen tegelijkertijd gebruiken. U hoeft dus niet eerst het actieve toestel uit te zetten voordat u het tweede toestel aanzet.

maar 10 regels daar onder:

Duokaart werkt alleen als steeds één toestel aan staat. Schakel altijd eerst het ene toestel uit voordat u het andere aanzet.

|:(
}:O
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131162

wat je ook kan doen is dat je een nummer laat doorschakelen naar de ander als ie naar de voicemail gaat oid. zitten wel extra kosten aan. Zover ik weet kan met het GSM protecol het niet zo zijn dat er twee tegelijk actief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-07 14:19
Ik zat ook te denken wat Grannymark ook al meldde. Maar dan met CallForking.
In asterisk kun je voor elke gsm een extention aanmaken. Op je inkomend nummer stel je een ringinggroep in met alle extentions die je over wilt laten gaan.

Zodra iemand je nummer beld, dan worden alle extentions in je ringinggroep gebeld en gaan ze allemaal tegelijk over. De eerste die opneemt zal de call krijgen.

Nadeel is wel dat dit een doorschakeling betreft, en je dus betaald voor het telefoontje wat je ontvangt. En dat is iets van 10ct per minuut.

Via Pbxes.org kun je een gratis account nemen en er een beetje mee testen.

[ Voor 21% gewijzigd door Krypt op 05-02-2010 08:55 ]

Pvouput live

Pagina: 1