Hallo 
Ik ben nu al paar dagen kijken op internet maar kom er echt niet meer uit.
Er zijn zoveel telefoons.
Zelf heb ik nu de N95 en ben zeer tevreden over de agenda optie, toetsenbord, dat ik me hotmail erop kan krijgen en mee kan internetten.
Nu kan ik a.s zaterdag de 12e mijn abbo verlengen en ben dan op zoek naar een leuk nieuw toestel.
Ik heb al gekeken naar de E75, N900 en Htc Hd2...........
Maar lees bij jullie dat de E75, erg traag is met applicatie;s openen........en de N900 is alleen touch.......
Ik wil toch echt graag een normaal toetsenbord, voor mijn grote smsduim
Kleine opsomming wat ik graag wil:
* Nummeriek toetsenbord (of toetsenbord en touchscreen, dus mag ook beide, maar géén Qwerty......dit omdat ik gewend ben om normaal te smsen......of is qwerty makkelijk te leren?.)
* Goede agenda optie's (verjaardagen, vergaderingen, memo's en taken)
* Camera 3.2mp of meer
* Mijn hotmail binnen kan halen
* Op internet kan en hyves en marktplaats en vele andere goed te kunnen zien, duidelijk scherm
* Zoals bij Nokia, kantoor en dan notitie's kan maken
Verder heb ik niet veel eisen.......
Deze vind ik erg belangrijk en zou ik graag willen behouden.......
Het lijkt mij heel mooi een tochscreen met vele optie's, maar wil dan graag ook een toetsenbord erbij hebben, voor het smsen......
Zat er zelfs aan te denken om dan de Nokia N95 8Gb te nemen, maarja dan blijf ik hangen en ga er niet op voorruit..... dus das niet handig zeker....?
Hoop graag iemand te horen of suggestie's qua telefoon......
Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten,
Roos
Ik ben nu al paar dagen kijken op internet maar kom er echt niet meer uit.
Er zijn zoveel telefoons.
Zelf heb ik nu de N95 en ben zeer tevreden over de agenda optie, toetsenbord, dat ik me hotmail erop kan krijgen en mee kan internetten.
Nu kan ik a.s zaterdag de 12e mijn abbo verlengen en ben dan op zoek naar een leuk nieuw toestel.
Ik heb al gekeken naar de E75, N900 en Htc Hd2...........
Maar lees bij jullie dat de E75, erg traag is met applicatie;s openen........en de N900 is alleen touch.......
Ik wil toch echt graag een normaal toetsenbord, voor mijn grote smsduim
Kleine opsomming wat ik graag wil:
* Nummeriek toetsenbord (of toetsenbord en touchscreen, dus mag ook beide, maar géén Qwerty......dit omdat ik gewend ben om normaal te smsen......of is qwerty makkelijk te leren?.)
* Goede agenda optie's (verjaardagen, vergaderingen, memo's en taken)
* Camera 3.2mp of meer
* Mijn hotmail binnen kan halen
* Op internet kan en hyves en marktplaats en vele andere goed te kunnen zien, duidelijk scherm
* Zoals bij Nokia, kantoor en dan notitie's kan maken
Verder heb ik niet veel eisen.......
Deze vind ik erg belangrijk en zou ik graag willen behouden.......
Het lijkt mij heel mooi een tochscreen met vele optie's, maar wil dan graag ook een toetsenbord erbij hebben, voor het smsen......
Zat er zelfs aan te denken om dan de Nokia N95 8Gb te nemen, maarja dan blijf ik hangen en ga er niet op voorruit..... dus das niet handig zeker....?
Hoop graag iemand te horen of suggestie's qua telefoon......
Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten,
Roos