Club3d 5770 in CrossFire?

Pagina: 1
Acties:
  • 427 views

• Thomaszomer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06-2023
Hallo,

Ik had een vraagje:

Hoe gaat de hd5770 in crossfire het doen?
Ik heb wel een beetje benchmarks gekeken, maar daar wordt
ik niet veel wijzer van..

Alvast bedankt

Groetjes:D

PC: i5-750 / MSI P55 GD65 / Corsair XMS3 4GB 1600mhz / Club3D HD 5770 / Samsung Spinpoint F3 1TB / Coolermaster M620 / Antec Three Hundred / Logitech G19 / Logitech G500. Gamertag: Th0massssss

• 0scar
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-07-2025

0scar

MacIJver

In deze of deze reviews kun je zien dat de kaarten in CF goed presteren.

De 5770 in CF kan zich meten met een 4870X2 of een 5870.

Manusjes van alles kunnen multitasken

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Bijna dubbel zo snel als een enkele HD5770, waarschijnlijk :P

Ik zou nog eens goed naar die benchmarks kijken. Als je prestaties wilt weten is dat toch gewoon harstikke overzichtelijk, duidelijk en volledig namelijk. Ik kan hier wel gaan zeggen "presteert net zo goed als kaart X en iets beter dan kaart Y" maar dat staat gewoon veel overzichtelijker in benchmarks. ;)

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-05 15:57

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Hoe wordt je er dan niet veel wijzer van? Je vraagstelling is erg vaag.
Uit de benchmarks komen gewoon harde resultaten rollen, dus hoe dat presteert kun je op die manier gewoon aflezen.

Je vraag is niet te bantwoorden, ontzettend open qua interpretatie en antwoorden. "Hoe" op wat voor manier moet de HD5770 het in CrossFire gaan doen? Heb je een vraag over de prestaties? Het energieverbruik? etc
Met andere woorden: Probeer er eens een gerichte vraag van te maken, want zo heeft dit topic weinig discussiewaarde.

De groeten hoef je trouwens niet los te doen, dat doen wij Tweakers elkaar met elke post gewoon automatisch. :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Thomaszomer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-06-2023
Ok,

Ik bedoelde het qau game-prestaties.(Ik denk dat ik dan naar de verkeerde benchs heb gekeken,
want degene waar ik in keek waren alleen maar benchs over energieverbruik)
Maar, nog een vraagje wat zal beter gaan presteren, de 5850 of de 2 maal 5770 in crossfire?

Alvast bedankt
;)

PC: i5-750 / MSI P55 GD65 / Corsair XMS3 4GB 1600mhz / Club3D HD 5770 / Samsung Spinpoint F3 1TB / Coolermaster M620 / Antec Three Hundred / Logitech G19 / Logitech G500. Gamertag: Th0massssss

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:18
2 keer 5770 is iets beter, maar het hangt van spel tot spel af.
Dus waarom kijk je niet gewoon eens naar de eerder genoemde benchmarks?

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-05 15:57

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Thomaszomer schreef op donderdag 10 december 2009 @ 21:39:
Maar, nog een vraagje wat zal beter gaan presteren, de 5850 of de 2 maal 5770 in crossfire?
Dat is wederom een vraag die je prima zelf kunt beantwoorden door de twee opties te vergelijken.
Lees de reviews, bijvoorbeeld in deze vind ik letterlijk de vergelijking HD5770 vs HD5770 CrossFire vs HD5850 en nog meer kaarten terug.

Houd wel in gedachten dat CrossFire wel moet werken om meer prestatie te halen. Nou werkt het in de meeste gevallen, maar hoeveel winst je haalt tov een enkele kaart verschilt per applicatie en de ondersteuning er voor. Ook doe je er verstandig aan je drivers uptodate te houden om zo voorzien te zijn van de meest recente CrossFire profielen.

Het antwoord op deze vraag kun je prima zelf vinden door op zoek te gaan en te lezen. We zien graag eigen inzet alvorens je een topic opent. Zie ook Het algemeen beleid
Omdat je daar wederom niet aan voldoet kan ik niets anders dan je topic sluiten.
Vragen/opmerkingen daarover? Je kunt mij bereiken dmv DM/email.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.