Aansluitvraag

Pagina: 1
Acties:

• Geek77
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-01 14:10
En weer een aansluitvraag.

Ik overweeg een Yamaha DVX-1000 yamaha setje set aan te schaffen. Nu is het alleen zo dat deze weinig ingangen beschikbaar heeft.
Stel nu het volgende.
Over enige tijd schaf ik twee apparaten (beide aansluitbaar dmv HDMI) aan waarvan ik het beeld op TV wil en het geluid over het Yamaha setje. De Yamaha zelf heeft hier niet voldoende ingangen voor. Speelt de Yamaha dan alsnog het geluid af via de audio-uit van de televisie (de TV wordt dan dus als een soort schakelkast gebruikt), of levert dit problemen met timing oid.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik zie wel heel weinig aansluitingen zitten. Ik zou echt kijken naar een versterker waar meerdere HDMI in poorten op zitten, daar heb je met het oog op de toekomst echt meer aan. Nu gaat het geluid via je TV naar je audio systeem, dat lijkt me ook niet fijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Geek77
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-01 14:10
Mja, dat klopt inderdaad. Dat zou wel het makkelijkst zijn. Looks zijn echter belangrijk, meeste andere sets ogen nogal saai. Vandaar deze keus.
Sterker nog, de enig HDMI aansluiting is een uitgang.

[ Voor 16% gewijzigd door Geek77 op 09-12-2009 21:26 ]