Toon posts:

Vervangen van HDD-Bracket

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen van tweakers.net

ik ben al ruim een jaar een regelmatige "GoT-Lurker" en ben sinds een paar maanden ook geregistreerd gebruiker hier op T.net. <3 de site.

Maargoed meteen to the point, ik heb een Coolermaster HAF 932 Behuizing en vind de kast echt top, alleen het HDD-Bracket vind ik slecht, nou vroeg ik me af of het mogelijk zou zijn die te vervangen en waar ik eventueel een nieuw bracket op de kop zou kunnen tikken.

Als iemand dan toevallig nog iets weet wat lijkt op het bracket van de cosmos 1000 (of de zwarte versie pure black, ook al is het dezelfde >.<) met die deurtjes/afgesloten slots met een handvaatje =] dan zou ik diegene erg dankbaar zijn!

Gr,

Rico(lientje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 10:32

JoJo_nl

Yu !

lurker... dat vind ik knap op een site waar niets te "lurken" valt
Hdd brackets passen meestal alleen in de kast waar ze voor gemaakt zijn..
lian li en chieftech hebben standaard brackets los te koop. ik zou daar eens proberen als ik jou was.
veel succes met je verdere leven als "lurker" .... lmao...

If something sucks make it better...

• Hymanz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-02 21:52
JoJo_nl schreef op woensdag 09 december 2009 @ 23:47:
lurker... dat vind ik knap op een site waar niets te "lurken" valt
Hdd brackets passen meestal alleen in de kast waar ze voor gemaakt zijn..
lian li en chieftech hebben standaard brackets los te koop. ik zou daar eens proberen als ik jou was.
veel succes met je verdere leven als "lurker" .... lmao...
Wat een waardeloze reactie :'), lurken=lezen maar niet posten, dat kan toch?

• Gnermo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-08 10:52

Gnermo

All about that bass!

Je kan er zelf eentje van MDF in elkaar knutselen. HDD brackets zijn meestal exclusief voor dat type kast dus een vervanger vindt je niet zo gauw.

• D_H_R 1908
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:05
Kijk eens op de site van de coolermaster parts shop ( ff googlen).
Daar kan je vast wel een hdd--bracket van de cosmos vinden , nou nog kijke of die in je kast past! succes

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:53
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 18:52:
Hey mensen van tweakers.net

ik ben al ruim een jaar een regelmatige "GoT-Lurker" en ben sinds een paar maanden ook geregistreerd gebruiker hier op T.net. <3 de site.

Maargoed meteen to the point, ik heb een Coolermaster HAF 932 Behuizing en vind de kast echt top, alleen het HDD-Bracket vind ik slecht, nou vroeg ik me af of het mogelijk zou zijn die te vervangen en waar ik eventueel een nieuw bracket op de kop zou kunnen tikken.

Als iemand dan toevallig nog iets weet wat lijkt op het bracket van de cosmos 1000 (of de zwarte versie pure black, ook al is het dezelfde >.<) met die deurtjes/afgesloten slots met een handvaatje =] dan zou ik diegene erg dankbaar zijn!

Gr,

Rico(lientje)
Aangezien jij de kast heb die ik ook graag wil. Even een paar vraagjes :P

Hoezo bevalt het hdd bracket niet?
Weet jij of je de ledjes die voorin zitten van kleur kunt veranderen (andere ledjes.)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze kast nu ongeveer een jaar maar ben eigenlijk op zoek naar een stillere kast, ik ben alleen nogal gehecht geraakt aan mijn HAFje en zoek nu eigenlijk manieren om hem stiller te krijgen.

Het HDD-Bracket resoneert op de een of andere manier met de plastic "covers" van de 5.25 drive bays. Het enige nadeel van deze kast.

bedoel jij de ledjes die laten zien dat hij aan staat e.d.? of bedoel je die rode gloed van die onderste casefan?

De HDD-led/powerled etc.. zijn gewoon te vervangen lijkt me, ik ben niet extreem technisch maar je kunt ze in ieder geval wel gewoon uit de kast halen en er weer in doen.

en de fan tja.... het is geen standaard grootte dus het zal moeilijker zijn om die te vervangen, zeker als je nagaat dat je daarvoor ook de HDD-bracket zult moeten verwijderen voordat je er uberhaupt bij kan. Maar ik heb laatst wel ergens gelezen dat Coolermaster ook groene en blauwe varianten verkocht van die 200mm fan maar dat deze nog niet goed verkrijgbaar zijn.

Verder kan ik je aanraden om hem zodra hij binnen is te laten poedercoaten in het zwart van binnen. Het kost je misschien 30 euro maar het maakt het toch een stuk mooier imo.

Nog bedankt trouwens voor de tip van de Coolermaster Parts shop! precies wat ik zocht. Nou heb ik alleen een klein foutje gemaakt in mijn benaming, ik zocht eigenlijk naar het onderdeel waar de brackets in moeten. de 3.5 bays van de Cosmos eigenlijk dus.

en lurken is inderdaad toch gewoon rondkijken en niks posten ._.

cheers!

edit: wat toegevoegd.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2009 19:19 ]

Pagina: 1