Core i5 // Gigabyte P55 UD3R // 2x 2gb Corsair XMS3 1600 // ATI HD5850
Verwijderd
http://www.technik2000.de...MOT/MOT0001/MOT0001-1.jpg
Als ik zo kijk een m-atx versie socket 775
intel 915chip ddr1
Of de moederbord kapot is geen idee
Kan ook de voeding zijn die niet meer stabiel is dat het syteem niet snel genoeg op spanning is.
Daardoor komt het hele systeem niet in de bios terecht.
Een kapotte geheugen modeulen kan ook een oorzaak zijn .
Als ik zo kijk een m-atx versie socket 775
intel 915chip ddr1
Of de moederbord kapot is geen idee
Kan ook de voeding zijn die niet meer stabiel is dat het syteem niet snel genoeg op spanning is.
Daardoor komt het hele systeem niet in de bios terecht.
Een kapotte geheugen modeulen kan ook een oorzaak zijn .
Alles loshalen wat niet noodzakelijk is. Geen beeld is vaak een syptoom van (bijna) niets doen en kan dus erg veel oorzaken hebben.
Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.
En mocht je mobo kapot zijn, moet je exact zelfde hebben via medion.
Je kunt namelijk dan niet meer alle functies en aansluitingen gebruiken...
Is mij ook overkomen vandaar
Je kunt namelijk dan niet meer alle functies en aansluitingen gebruiken...
Is mij ook overkomen vandaar
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Je geeft wat weinig details, maar heb je al nagekeken of het niet het aan het beeldscherm of de kabels ertussen kan liggen?
En naast dat 'ie geen beeld geeft, lijkt 'ie het verder wel goed te doen? Dus zo'n mooi windows-opstartgeluidje enzo, maar dan met beeld zwart?
En naast dat 'ie geen beeld geeft, lijkt 'ie het verder wel goed te doen? Dus zo'n mooi windows-opstartgeluidje enzo, maar dan met beeld zwart?
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Anoniem: 325094
Het is inderaad een M-Atx moederbord,
Geen Beep-Codes bij post?
Hardeschijf Activiteit?
Hardeschijf Activiteit?
Ik heb ook al een andere voeding geprobeerd maar dat werkte ook niet! Ook verschillende kabels geprobeerd.
Ik zal er morgen nog is naar kijken, nu even AZ verder kijken
Alvast bedankt allemaal!
Ik zal er morgen nog is naar kijken, nu even AZ verder kijken
Alvast bedankt allemaal!
Dat.Anoniem: 325094 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 21:49:
Het is inderaad een M-Atx moederbord,
Hardeschijf Activiteit?
Als ik jou was zou ik er verder vanaf blijven. Als je niet eens het verschil kan zien tussen een ATX en mATX bord heb je duidelijk geen idee van waar je mee bezig bent.doesd00 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 18:47:
Nu zit er dit moederbord in: MS 7091 ver 1.2.
Is dit een mATX of ATX moederbord? Ik kan dit nergens vinden..
En wat denken jullie, moederbord kapot... toch?
Ik weet niet waar deze reactie nou weer op slaat maar ik weet wel degelijk waar ik mee bezig ben.
Het ontgaat me alleen even wat voor moederbord dit is.
Hou voortaan je nutteloze reactie's voor je aub
Het ontgaat me alleen even wat voor moederbord dit is.
Hou voortaan je nutteloze reactie's voor je aub
Ik ben op zich met je eens, die medion borden zijn echt kl*te, niks overclock functie ofzo.
En als hij kapot is, pech moet je precies zelfde mobo weer hebben wil je bijv van de TV functies gebruik blijven maken.
Ik zeg: Koop een case, en als mobo kapot is, koop nieuw mobo en je hebt lkkr pc'tje.
En als hij kapot is, pech moet je precies zelfde mobo weer hebben wil je bijv van de TV functies gebruik blijven maken.
Ik zeg: Koop een case, en als mobo kapot is, koop nieuw mobo en je hebt lkkr pc'tje.
⏩ PVOutput☀️
Anoniem: 126513
http://217.110.237.67/Man...383XL%20mit%20MS-7091.pdf
Aan de code MS met vier cijfers lijkt het erg op een MSI bord, blijkbaar geproduceerd voor medion.
MSI MS-7091 (Micro-ATX) Intel 915P
Bij MSI zelf valt er weinig over te vinden, zo via google wel het een en ander.
Aan de code MS met vier cijfers lijkt het erg op een MSI bord, blijkbaar geproduceerd voor medion.
MSI MS-7091 (Micro-ATX) Intel 915P
Bij MSI zelf valt er weinig over te vinden, zo via google wel het een en ander.
Loop die eens na?
Anoniem: 196662
In de 7jaar dat ik Medion ken heb ik nog geen enkel ander mobo dan custom bordjes van MSI gezien[
Anoniem: 126513
Hoe zit dat dan me bios updates en drivers? Erg lastig als je ze niet van de MSI site kan halen. Ik bedoel als MSI borden maakt voor Medion vanaf het begin, waar blijft de service dan?
Daarnaast zijn er toch ook los verkrijgbare borden die sprekend lijken op deze custom made borden voor Medion? Ivm vervanging, ok 3 jaar garantie is dan wel nice maar ook erg nodig, als ik na 2 jaar een probleem had met een mobo van Medion en ik het niet makkelijk kan vervangen, dan laat maar.
Zijn die custom made videokaarten ook altijd van MSI? Die zijn wel kool.
Ik vond de Medion kast overigens erg warm worden en matige koeling, vooral toendertijd met die seagate schijven geen fijne bijkomstigheid, HDD gaat rap achteruit als ie vaak erg warm wordt, die HDD happerde al in de kast waar ik het over heb, nou zijn sommige merken HDD's kwalittatief wel wat beter dan Seagate als het gaat om koeling / duurzaamheid. Ik laat de Maxtor hier liever niet oven de 40C uitkomen. Die schijven gingen over de 60C heen in da kleine kassie. Even terzijde
Daarnaast zijn er toch ook los verkrijgbare borden die sprekend lijken op deze custom made borden voor Medion? Ivm vervanging, ok 3 jaar garantie is dan wel nice maar ook erg nodig, als ik na 2 jaar een probleem had met een mobo van Medion en ik het niet makkelijk kan vervangen, dan laat maar.
Zijn die custom made videokaarten ook altijd van MSI? Die zijn wel kool.
Ik vond de Medion kast overigens erg warm worden en matige koeling, vooral toendertijd met die seagate schijven geen fijne bijkomstigheid, HDD gaat rap achteruit als ie vaak erg warm wordt, die HDD happerde al in de kast waar ik het over heb, nou zijn sommige merken HDD's kwalittatief wel wat beter dan Seagate als het gaat om koeling / duurzaamheid. Ik laat de Maxtor hier liever niet oven de 40C uitkomen. Die schijven gingen over de 60C heen in da kleine kassie. Even terzijde
Het zijn OEM Moederborden. Je kunt drivers vinden via Medion site (iig bios update).
En anders use the force google.
Medion pc's zijn leuk, maar daar is alles mee gezegd.
En anders use the force google.
Medion pc's zijn leuk, maar daar is alles mee gezegd.
⏩ PVOutput☀️
Pagina: 1