Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Laat ik eerst beginnen met de opstellingen. Wij hebben een internet aansluiting die eerst naar de 2910g gaat. Deze gebruiken we als Wifi access point. Vanuit de 2910g is er een connectie (utp) naar de 2930VSn. De 2930VSn gebruiken we ook als Wifi access point.

Waarom twee access points? Voorheen hadden we alleen de 2910g. Maar hier hadden we soms problemen mee om connectie mee te maken. Daarom hebben we de 2930VSn er bijgehaald en gebruiken deze nu ook als access point.

Maar wat voor problemen dan. Het lijkt er op dat als we met meer dan vijf man en soms een combinatie van laptops op het wifi netwerk zitten dat andere geen connectie kunnen maken. Soms lukt het mensen dus niet om connectie te maken en als er x aantal mensen al op zitten waarbij de combinatie van mensen (laptop dus) ook nog uitmaakt.

Het zo mooi zijn als iemand een antwoord wist, maar ben eigenlijk opzoek naar waar het aan zou kunnen liggen.

Nog wat facts:
Firmware op routers geupdate
Op de netwerken bij de mensen thuis werkt de verbinding altijd
Bij andere bedrijven ook
Allemaal Dell laptops, we verschillende series en types

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTommie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 23:48

TTommie

Het leven is een pijpkaneel...

Niet dat ik de oplossing heb, maar heb je al contact gezocht met de support van Draytek? Mijn ervaring is dat deze prima is. Stuur gewoon een mail met je probleem, en er zal zeker op gereageerd gaan worden.

Mr. T.