Externe HD gezocht onder de 500mA

Pagina: 1
Acties:

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik wil een Pioneer 7100 gaan halen. Deze heeft slechts 1 usb aansluiting, nu heb ik maar 1 usbstick thuis van 16GB wat aan de magere kant is om mijn hele MP3 collectie op te gooien. Ben geen iPod fan, en zeker niet gecharmeerd van de iTunes. Maar om een usbstick te halen voor 70euro van 32GB vind ik weer te.
Dus heb ik de manual gedownload vd Pioneer, waarinstaat de usb een maximale voeding kan geven van 500 mA. WD My Passport gebruikt max 680 volgens de site, dus werkt deze zeerwaarschijnlijk niet (kieskeurigreview had iemand al problemen mee).

Op welke manier kan ik het beste achterhalen welke usb schijf beschikbaar zijn met een max van 500mA (lang niet alle fabrikanten geven dit aan in de specs).

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De meeste 2,5" schijven.
Ik heb vorige week bij paradigit een externe HD gekocht voor EUR 70 (500GB) en heeft geen externe voeding nodig.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Nee dat klopt, maar dat wil nog niet zeggen dat de autoradio genoeg power geeft om deze te voeden.

Ik zat me net te bedenken, ik zal een sata behuizing kunnen halen met usb aansluiting met een ssd erin welke weinig power gebruikt. Theoretisch zal dit wel lukken, mits ik dit formatter in FAT32.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
330d schreef op woensdag 09 december 2009 @ 19:07:
Nee dat klopt, maar dat wil nog niet zeggen dat de autoradio genoeg power geeft om deze te voeden.

Ik zat me net te bedenken, ik zal een sata behuizing kunnen halen met usb aansluiting met een ssd erin welke weinig power gebruikt. Theoretisch zal dit wel lukken, mits ik dit formatter in FAT32.
USB levert 500mA. Bij die wd passport dingen moet je nog een externe voeding aansluiten.
Dus een schijf die geen externe voeding nodig heeft werkt gewoon.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something