Timemachine backup van Snow Leopard naar Leopard

Pagina: 1
Acties:

• AI0003
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-04-2023
Ik heb 2 IMACs een 24" met snowL en een 20" met Leopard. Ik had de timemachine backup(vd oude 20") zonder problemen op de 24 gezet. Nu wil ik het andersom(24>20) en na de installatie krijg ik de melding dat ik de knop ingedrukt moet houden om de computer te herstarten.

Helaas krijg ik na het herstarten de zelfde melding. Via utilities heb ik een repair uitgevoerd welke geen problemen gaf. Heeft iemand een idee ?

Imac, PS3, HP Pavillion

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:13

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Installeer de iMac eens van de DVD die erbij zat, of met een retail Snow Leopard, en zet vervolgens instellingen etc terug via de Time Machine backup?

Launching containers into space

• AI0003
Ik heb restore van backup gebruikt. Ik denk dat ik leopard weer moet installeren en dan de migratie assistent gebruiken ? moet er trouwens al S Leopard op staan de migratie

Imac, PS3, HP Pavillion

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:29
Dit lijkt me idd een software probleem. Dus ik heb je topic verplaatst. Daarnaast heb ik de titel aangepast: "Timemachine backup van Snow Leopard naar Leopard". Heb je het al op de manier van Whieee geprobeerd? Zodat op beiden apparaten Snow Leopard staat. Je kunt ook proberen om gewoon de schijf aan te sluiten en daarvanaf de backup terug te zetten (dus na de installatie en niet als onderdeel daarvan).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• AI0003
Nee nog niet, hele proces duurt zo'n 3 uur. Ik hoop dat er een snellere manier is.

Je moet dus ook beide computers Snow Leopard hebben, maw je kan niet upgraden met een tim machine image.

[ Voor 39% gewijzigd door AI0003 op 13-12-2009 17:27 ]

Imac, PS3, HP Pavillion