[TCPDF ] HTML tabel naar pdf converteren*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijuh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-03 21:08
Hoi,

Ik heb een hoeveelheid data dat in een tabel weergegeven moet worden.
Deze tabel kan ik natuurlijk heel eenvoudig weergeven met html.

Maar, nu wil ik deze tabel dus in een PDF bestand krijgen.
Om het PDF bestand te maken gebruik ik TCPDF.
TCPDF heeft een functie TCPDF::writeHTML(), maar deze komt zwaar tekort.

Weet iemand een oplossing hiervoor? Misschien eerst de tabel omzetten naar een plaatje, maar hoe?

Asus EN8800GTS, Asus P5E, Intel E8400, 2x500gb Spinpoint (raid0), Zalman HP 600 watt, cnps 9500 led, creative xfi music, 4x1gb hyperX PC2 8500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

PDFcreator en dan gewoon printen naar die virtuele printer?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Hoe ziet je table er uit in HTML? Want TCPDF moet dat gewoon kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijuh
HuHu schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:46:
Hoe ziet je table er uit in HTML? Want TCPDF moet dat gewoon kunnen.
Hij doet het toch wel redelijk goed, ik was te snel met dit topic maken.

Bleek dat op twee plaatsen mijn html niet goed was. Deze werd wel goed weergegeven in ff maar niet in tcpdf.
Excuses

Asus EN8800GTS, Asus P5E, Intel E8400, 2x500gb Spinpoint (raid0), Zalman HP 600 watt, cnps 9500 led, creative xfi music, 4x1gb hyperX PC2 8500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

TCPDF is an Open Source PHP class for generating PDF documents.
En toch krijg je het voor elkaar om het verkeerde subforum te selecteren ;) Ik ga je topic even verplaatsen naar Programming. Ik wil je echter ten strengste adviseren om iets meer zelfinzet te tonen.
maar deze komt zwaar tekort.
is dus geen argument om hier maar een kant-en-klare-oplossing af te halen. Laat eens zien met voorbeelden wat er fout gaat, wat je hebt geprobeerd, waarop je hebt gezocht, wat je hebt gevonden en waarom jij denkt dat het niet werkt. Ik kan je garanderen dat als je het niet doet, je topic alsnog op slot gaat :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijuh
Ja ik weet het, ik was er een beetje zat van, en dan kies je soms de "makkelijke" weg om maar te vragen op got.
Maar wat mij betreft kan dit topic dus op slot, het is namelijk opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wil je dan ook anderen helpen en uitleggen hoe je het hebt opgelost? :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Meijuh
Nou de grootste fout die in de HTML zat, was de colspan die op heel groot stond. FF en IE snapten dit. Maar TCPDF deelde automatisch de kolombreedte van de rij waarvan de colspan op 20 stond door 20, waardoor onderliggende kolommen een heel kleine breedte kregen.

Pagina: 1