Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 333962

Topicstarter
hallo,
dit is dus mijn probleem, wanneer ik men ipod aansluit op men computer herkent hij hem bij mijn computer als een verwisselbare schijf E. Het is een ipod classic 120gb die ik van mijn maat heb gekocht, dus heb er geen handleiding of dergelijke bij, heb wel al opgezocht in de handleiding op internet maar daar ook neits over terug gevonden.
Als ik itunes open, kan ik men ipod classic ook niet zien, dus ook geen muziek er op zetten.
Ik heb perongelijk wel op formateren geklikt, mss komt het daar door?
Ik zelf heb geprobeerd, het bestand te veranderen, maar dat lukte ook niet..
iemand die raad weet?
alvast bedankt
mvg oliviermatthys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-05 06:30

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Al gezocht op Google? Dan vind ik dit: http://support.apple.com/kb/TS1363.

[ Voor 29% gewijzigd door Mr.Qips op 09-12-2009 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hallo,
bedankt voor de link, heb het bekeken en zelf allemaal uitgeprobeerd, maar toch wil het niet lukken.
mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit topic is al iets beter dan je vorige :) Je vertelt er alleen niet bij wat voor besturingssysteem je gebruikt (Windows XP?) en waar je zelf naar gezocht en gevonden hebt. De website die Mr.Qips je geeft had je eigenlijk makkelijk zelf kunnen vinden.

Wat je nog kunt proberen is de iPod in schijfmode zettten. Anders kun je de stappen die in iPod niet herkend in "Deze computer" en iTunes voor Windows proberen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
dank je wil voor jouw tip, ook uitgeprobeerd, maar men itunes vind men ipod maar niet, ook bij deze computer blijft hij op verwisselbare schijf staan. Mijn besturingssysteem is vista 32bit. zou er niet zo een soort van software zijn om men ipod trg in te stellen op zijn normale instellingen ofzo, waardoor men pc hem herkent?
Want volgens mij is het allemaal gekomen door dat ik per ongeluk op formateren had geklikt.
mvg