Ik heb van een nieuwe pc van me een dual boot pc gemaakt en op mn windows 7 os heb ik gewoon verbinding met het netwerk en internet. Op de vers geinstalleerde xp os krijg ik echter geen verbinding. Als ik 'herstellen' kies dan geeft ie aan:
"tcp ip instellingen kunnen niet worden opgevraagd"
Ik heb zelf het idee dat xp niet de juiste drivers voor deze nieuwere pc heeft. Bij local area connection op mn win 7 os zag ik dat de volgende driver (of netwerkkaart maar volgens mij is dat IEEE 1394 OHCI) is geinstalleerd:
Realtek RTL8168C(P)/8111C(P) Family PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.20)
Ik heb geprobeerd om een voor win xp geschikte driver te vinden maar het enige dat ik kan vinden zijn of drivers waar je voor moet betalen of andere dubieuze sites.
Hoe kan ik dit probleem oplossen? Alvast bedankt
Marcush.
"tcp ip instellingen kunnen niet worden opgevraagd"
Ik heb zelf het idee dat xp niet de juiste drivers voor deze nieuwere pc heeft. Bij local area connection op mn win 7 os zag ik dat de volgende driver (of netwerkkaart maar volgens mij is dat IEEE 1394 OHCI) is geinstalleerd:
Realtek RTL8168C(P)/8111C(P) Family PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.20)
Ik heb geprobeerd om een voor win xp geschikte driver te vinden maar het enige dat ik kan vinden zijn of drivers waar je voor moet betalen of andere dubieuze sites.
Hoe kan ik dit probleem oplossen? Alvast bedankt
Marcush.