Toon posts:

[iPod classic] Computer herkent iPod niet

Pagina: 1
Acties:
  • 271 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
heb van een vriend van mij een ipod classic gekocht, toen ik heb vandaag voor het eerst aansluitte, kwam er op van formatteren, ik klikte daar natuurlijk op, en alles was ervan. Het waren toch geen goede songs. Maar nu als ik hem insteek herkent men pc hem als een verwisselbare schijf E, (was voor dat ik hem formatteerde ook) als ik songs naar die schijf kopieer, en ik koppel dan men ipod af, dan moet ik alles terug installen op men ipod en sstaan er bovendien geen songs op ook zegt hij 0kb vrij en er staat zo goed als niets op!
het is de 120gb versie. als ik kijk bij men instellingen staat er 0kb gebruikt en 0kb vrij. kvind dit zeer vervelend mss iemand die het zefde had en weet wat te doen?
alle hulp is welkom _/-\o_
mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:46

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Met je iPod moet je ook iTunes gebruiken. Ik lees nergens in je post dat je dat ook doet.

Dus wellicht even iTunes downloaden en installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperDen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-04 21:05
Of Yamipod (Yet Another Manager for my Ipod), dat is gratis en werkt hier prima in combinatie met mijn iPod mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb ook itunes gedownload, maar kzou niet weten waar ik men ipod kan zien dan als ik op itunes zit en ik klik op op bestnad dan kan ik ipod synchroniseeren niet aanduiden, terwijl men ipod wel in zit
mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi oliviermatthys, welkom op GoT :)

Hier op GoT verwachten we enige mate van eigen inzet. Zo verwachten we dat je eerst zelf probeert een oplossing te zoeken. Als je dan een topic opent, verwachten we dat je duidelijk je probleem beschrijft, waar je zelf naar gezocht en gevonden hebt, wat je geprobeert hebt en waarom het niet werkte.

Als je bijvoorbeeld de de handleiding doorleest, zul je zien dat om je iPod te kunnen gebruiken je eerste iTunes moeten installeren. Hiermee kun je muziek op de iPod zetten. Muziek die via de verkenner op de iPod wordt gezet, kan niet worden afgespeeld.

Aangezien deze informatie redelijk eenvoudig zelf te vinden was, gaat dit topic op slot. Mocht het alsnog niet lukken, dan mag je een nieuw topic openen. Lees dan wel eerst de quickstart goed door :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.