HP Dockingstation FQ834ET + Windows 7

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb problemen met mijn HP dockingstation FQ834ET USB. Ik heb net een nieuwe laptop gekocht met windows 7 nu wil ik mijn docking station hierop aansluiten vanuit dat dockingstation installeert die dan de drivers. Maar nu heeft die die geinstalleerd en nu krijg ik onderin beeld een melding incompatible drivers found en het dockingstation werkt niet. Weet iemand hoe dit op te lossen is ? Ik heb op google ook al gezocht voor dit probleem daar zag ik er een tussen staan dat het opgelost zou moeten zijn met een windows update. Maar ik heb alle updates gedraait en dit heeft niks opgelost. Iemand op een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:24
We vinden het meestal hier niet zo fijn als je binnen 24 uur (laat staat 2 uur) je topic onnodig kickt.
in ieder geval, zitten er geen standaarddrivers in windows 7 toevallig? en een mailtje naar hp kan ook wonderen doen.

• antiekeradio
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
(overleden)
verwijder alle toepasselijke drivers voor het dockingstation, eventueel met behulp van een driver cleaner programma.

zoek via de website van HP (dat is echt even goed zoeken btw) de juiste drivers/ softwarepakket voor jouw systeem, en bekijk de installatie instructies van de drivers goed.

het is namelijk vaak zo dat bij specifieke hardware éérst de drivers "klaargezet" moeten worden in het systeem voordat je deze succesvol kunt installeren en gebruiken. De methode die in de installatie instructies van HP staat zou moeten werken.

waarschijnlijk zijn de drivers gemaakt voor Vista, goede kans dat deze gewoon werken in Win 7. Als er niet bij staat dat het getest is op Win7 zou het kunnen dat ze inderdaad gewoon niet werken en dat er dus (nog) geen support voor deze hardware is. De ondersteuning voor OS-specifieke drivers voor reeds verkochte hardware is bij HP notoir slecht trouwens; voor mijn laserprinter van 2 jaar oud waren géén geschikte drivers leverbaar bij de introductie van Vista. (aangezien deze weinig gebruikt wordt, werkt hij nog steeds; ik print nu in Win7x64 vanuit de virtual XP modus)

Petrolhead en draadjesnerd