Ik heb hier laatst een topic geplaatst over RCT vs. win2k.
Inmiddels heb ik het spel wel draaiend gekregen, maar ik heb toch wel een aantal problemen. Wie kan mij helpen?
1) Ik kan geen spellen laden.
Waar ik ook in het spel de optie kies "Spel laden", het spel wordt afgesloten. Als ik een savegame wil spelen, moet ik hierop dubbelklikken, waardoor het spel start. Als ik dan een ander "land" wil spelen, dan sluit het spel af.
2)Een rare melding bij afsluiten.
Steevast krijg ik bij het afsluiten van het spel de volgende melding:

Die krijg ik altijd, dus ook als het spel wordt afgesloten bij het laden van een savegame
3) Ik kan geen nieuwe game beginnen.
Als ik dus aan het spelen ben in een game, en ik wil nieuwe maken, dan wordt het spel afgelsoten.
4) Geen baanontwerp opslaan.
Ik kan de ene keer wel, de andere keer niet, mijn baanontwerp opslaan. Als het niet lukt, en ik start het spel opnieuw, dan doet hij het nog niet.
Zoals je ziet, nogal wat problemen met RCT/win 2k. Wat kan/moet ik doen, zodat alles weer netjes draaid.
Sys:
p200@200 MHz
150MB ram
13 GB
52x CDROM
ATI Rage Fury PRO 128
win 2k /SP1
sluit ik autom. af als ik RCT ga spelen
originele CD van RCT, ik heb hem dus echt gekocht, is geen kopie
Thanks in advance
Inmiddels heb ik het spel wel draaiend gekregen, maar ik heb toch wel een aantal problemen. Wie kan mij helpen?
1) Ik kan geen spellen laden.
Waar ik ook in het spel de optie kies "Spel laden", het spel wordt afgesloten. Als ik een savegame wil spelen, moet ik hierop dubbelklikken, waardoor het spel start. Als ik dan een ander "land" wil spelen, dan sluit het spel af.
2)Een rare melding bij afsluiten.
Steevast krijg ik bij het afsluiten van het spel de volgende melding:

Die krijg ik altijd, dus ook als het spel wordt afgesloten bij het laden van een savegame
3) Ik kan geen nieuwe game beginnen.
Als ik dus aan het spelen ben in een game, en ik wil nieuwe maken, dan wordt het spel afgelsoten.
4) Geen baanontwerp opslaan.
Ik kan de ene keer wel, de andere keer niet, mijn baanontwerp opslaan. Als het niet lukt, en ik start het spel opnieuw, dan doet hij het nog niet.
Zoals je ziet, nogal wat problemen met RCT/win 2k. Wat kan/moet ik doen, zodat alles weer netjes draaid.
Sys:
p200@200 MHz
150MB ram
13 GB
52x CDROM
ATI Rage Fury PRO 128
win 2k /SP1
originele CD van RCT, ik heb hem dus echt gekocht, is geen kopie
Thanks in advance
edit:
stukje vergeten
stukje vergeten