SQL Editor (Statements) inclusief versiebeheer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2024
Hoi,

Is iemand met een bekend met een applicatie voor het schrijven van SQL statements (voor data retrieval uit een Oracle database), met de mogelijkheid versiebeheer bij te houden voor meerdere gebruikers. Hiermee bedoel ik een SQL editor die door meerdere gebruikers (niet tegelijkertijd) gebruikt kan worden om sql statements te schrijven/onderhouden, waarbij de applicatie de wijzigingen automatische wegschrijftt (tbv versiebeheer) en tevens wegschrijft wie de wijzigingen heeft aangebracht. Ik had al een tool als DTM SQL Editor gevonden, maar ik vraag me af of deze door meerdere gebruikers gebruikt kan worden en of het versiebeheer hier ook rekening mee houdt.

Bedankt alvast!

Visit my homepage | System Specs | Tweakers.net Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cariolive23
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
Waarom zouden meerdere gebruikers niet gelijktijdig een applicatie, toevallig dezelfde applicatie, op hun eigen pc kunnen opstarten? Zolang jij voldoende connecties op jouw database toestaat, is dat geen enkel probleem.

Wanneer ik denk aan een SQL tool voor Oracle, denk ik aan TOAD.

Versiebeheer kun je simpel regelen door de SQL-scripts in versiebeheer op te nemen, dat hoeft niet direct vanuit jouw tool te worden ondersteund.