ik heb alles van Canal digitaal aangesloten en loopt als een zonnetje, alleen het beeld formaat wil niet goed omschakelen,
mijn Philips ontvanger staat op 16:9 en LCD tv ook op 16:9, maar bij 4:3 uitzendingen schakelt het beeld formaat niet om en is alles uitgerekt.
ik heb al diverse instellingen geprobeerd maar het beeld schakelt niet auto om
de Samsung LCD kan na insteken HDMI kabel alleen op 4:3 / 16:9 / 4:3 breed / zoom staan, Auto breed is niet te selecteren.
ik neem aan dat de ontvanger het beeld automatisch in het goede beeld formaat omzet en naar mijn TV stuurt ?
is er een speciale instelling in de decoder ?, moet ik het in een bepaalde volgorde doen ?
appartuur:
PhilipsDSR 7121 hd satelliet ontvanger
Samsung LE46N71
HDMI kabel aansluiting
mijn Philips ontvanger staat op 16:9 en LCD tv ook op 16:9, maar bij 4:3 uitzendingen schakelt het beeld formaat niet om en is alles uitgerekt.
ik heb al diverse instellingen geprobeerd maar het beeld schakelt niet auto om
de Samsung LCD kan na insteken HDMI kabel alleen op 4:3 / 16:9 / 4:3 breed / zoom staan, Auto breed is niet te selecteren.
ik neem aan dat de ontvanger het beeld automatisch in het goede beeld formaat omzet en naar mijn TV stuurt ?
is er een speciale instelling in de decoder ?, moet ik het in een bepaalde volgorde doen ?
appartuur:
PhilipsDSR 7121 hd satelliet ontvanger
Samsung LE46N71
HDMI kabel aansluiting