nieuws: Bijna helft verkochte postpaid-telefoons is een smartphone
Persoonlijk vind ik de titel niet juist, aangezien het "pre/postpaid niets met telefoons heeft te maken maar met het buisness model van de provider" ( EM-Kay in 'nieuws: Bijna helft verkochte postpaid-telefoons is een smartphone' )
Volgens Wikipedia is Postpaid een service waar achteraf betaald moet worden naar rato van het aantal gebelde minuten. Bij een abonnement wordt echter altijd betaald, ook als er geen minuut gebeld is.
Persoonlijk vind ik de titel niet juist, aangezien het "pre/postpaid niets met telefoons heeft te maken maar met het buisness model van de provider" ( EM-Kay in 'nieuws: Bijna helft verkochte postpaid-telefoons is een smartphone' )
Volgens Wikipedia is Postpaid een service waar achteraf betaald moet worden naar rato van het aantal gebelde minuten. Bij een abonnement wordt echter altijd betaald, ook als er geen minuut gebeld is.
Derhalve zou ik het duidelijker vinden om de postpaid-telefoon te veranderen in/naar abonnement-telefoonPost Paid: A model of cellular service whereby the customer is charged for usage in the prior month (hence 'post' usage), and hence does not feature any limitations on volume of service used. In contrast the Prepaid model asks customers to add a certain amount to their accounts prior to usage and their maximum usage is limited to the amount that is added to the account.
[ Voor 23% gewijzigd door Matis op 09-12-2009 08:49 ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time