Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hey goedendag ben net nieuw op deze forum al wel een regelmatige site bezoeker :)

ik ben zelf momenteel in het bezit van een Samsung Omnia en een Hp Pavilion DV5 1050-ed
ooit op wonderbaarlijke wijze heb ik me Omnia aan me laptop gekoppeld op zo een manier dat als ik gebeld werd op mn Omnia en ik opnam ik het gesprek kon voeren via de luidsprekers / microfoon van de laptop
laatst is mn laptop gecrasht en heb ik vista (home premium 32-bits) er opnieuw opgegooid en me Omnia opnieuw gekoppeld aan mn laptop met succes alleen kan ik die gesprekken niet meer voeren via de laptop
en aangezien ik dat eigenlijk best handig vond wil ik dit graag weer hebben
heb zelf wel het 1 en ander verstand van computers n stuff maar dit gaat me toch net ff te ver :p
iemand met tips en trucs ?

Can

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
headset profiel activeren in de bluetooth settings van de laptop. Als je dan een bt koppeling maakt ziet je telefoon je laptop als headset.

Als je dit profiel niet kan activeren op je laptop zul je op zoek moeten naar andere bt drivers of bt software.

Strava