AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Niet klooien met die VOBfiles, hoewel de audio daar eigenlijk gewoon in zou moeten zitten. Beter, of in ieder geval zoals ik het naar tevredenheid doe: met DVD decrypter gewoon complete content van DVD's rippen en opslaan als mpg file. Kan ook zelfs als aparte audio en videostream gebeuren. Die mpg-files vervolgens netjes bewerken in editsoftware naar keuze en nieuwe DVD van branden.
Mee eens met Martin2005, als je ze eerst omzet naar uncompressed avi en dan weer naar mpg dan doe je 2x een conversie. Das ook niet bevordelijk voor de kwalteit.
En ander tooltje is misschien handig: vob2mpg. Maar de complete dvd rippen naar mpg en dan in een willekeurig Author programma mikken, zou mijn voorkeur hebben. Dan wordt er niets geconvert en scheelt een hoop tijd.
En ander tooltje is misschien handig: vob2mpg. Maar de complete dvd rippen naar mpg en dan in een willekeurig Author programma mikken, zou mijn voorkeur hebben. Dan wordt er niets geconvert en scheelt een hoop tijd.
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Hij wil geen audio rippen, maar zijn dvd's opnieuw authoren....
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Verwijderd
AviSynth met DGIndex is een start.
Welk audioformaat word in weggeschreven? Eventueel moet daar nog een plugin voor opgehaald worden, maar DGIndex zou in ieder geval de audio-streams uit de VOB kunnen afsplitsen en dan weet je weer meer.
Edit: Overigens kun je met iets als DVD-Shrink ook stukjes uit een DVD rippen (en min of meer weer aan elkaar plakken).
Welk audioformaat word in weggeschreven? Eventueel moet daar nog een plugin voor opgehaald worden, maar DGIndex zou in ieder geval de audio-streams uit de VOB kunnen afsplitsen en dan weet je weer meer.
Edit: Overigens kun je met iets als DVD-Shrink ook stukjes uit een DVD rippen (en min of meer weer aan elkaar plakken).
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2009 18:08 ]
Pagina: 1