Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gaming Headset

Pagina: 1
Acties:

• Silencer001
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-02-2024
Hallo iedereen,

Graag zou ik een nieuwe gaming headset kopen en mijn keuze is gevallen tussen 3 headsets:

Sennheiser PC350 (http://www.sennheiserusa....-gaming_skype-voip_502141)
Steelseries 5H USB (http://www.steelseries.co...udio/5hv2-usb/information)
Razer Megalodon (http://www.razerzone.com/gaming-audio/razer-megalodon/)

Persoonlijk vind ik €100 euro al veel geld voor een headset (gezien ik ook game op een laptop)
Dus is vooral mijn vraag of de PC350 en Megalodon zijn €50 euro meer waard is en welke de beste is.
En wat is nu het specifieke verschil tussen deze 3?

Heeft iemand ook ervaringen hiermee ofzo?

Zijn er misschien ook andere alternatieven ipv deze headsets?

Alvast bedankt voor de hulp!

Greets,

Sven

[ Voor 3% gewijzigd door Silencer001 op 09-12-2009 00:25 ]

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:25

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Op een laptop met een onboard audio-oplossing zou ik nooit zoveel geld uitgeven aan een headset. Wat is er mis aan bijvoorbeeld ziets:
pricewatch: Creative Fatal1ty Gaming Headset?

• Silencer001
Edmin schreef op woensdag 09 december 2009 @ 00:26:
Op een laptop met een onboard audio-oplossing zou ik nooit zoveel geld uitgeven aan een headset. Wat is er mis aan bijvoorbeeld ziets:
pricewatch: Creative Fatal1ty Gaming Headset?
Ja daarmee.. Maar deze headsets hebben ook een aparte sound-card in de headset zelf (wat ik ervan al versta).
Ook koop ik het met zicht als ik binnenkort misschien een desktop zou kopen dat ik dan niet weer een nieuwe zou moeten gaan halen...

Ik snap wat je wilt zeggen en velen zullen het ook zeggen! ;-) Maar als je gewoon puur naar de headsets zou kijken, welke zou het dan voor jou worden en is dat verschil van 50 euro het ook echt wel waard?

Verwijderd

Ik heb zelf de Sennheiser PC350, gekocht voor Ventrilo chat in wow :P

Ik heb em nu een half jaar en vind het een heerlijk ding, ik betrap mezelf er vaak op dat ik hem op heb zelfs als ik geen geluid draai, uit gewoonte.

De mic is een stuk beter dan m'n voorgaande headset van Logitech, maar verwacht geen wonderen.

Enige kleine minpunt is dat het erg moeilijk uit de verpakking (hoe prachtig ook) te krijgen is, en de verpakking daarna weer netjes dicht doen moeilijk zonder beschadigingen aan de doos.

• Silencer001
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 07:07:
Ik heb zelf de Sennheiser PC350, gekocht voor Ventrilo chat in wow :P

Ik heb em nu een half jaar en vind het een heerlijk ding, ik betrap mezelf er vaak op dat ik hem op heb zelfs als ik geen geluid draai, uit gewoonte.

De mic is een stuk beter dan m'n voorgaande headset van Logitech, maar verwacht geen wonderen.

Enige kleine minpunt is dat het erg moeilijk uit de verpakking (hoe prachtig ook) te krijgen is, en de verpakking daarna weer netjes dicht doen moeilijk zonder beschadigingen aan de doos.
Bedankt voor de reactie!! Inderdaad, de doos ziet er echt prachtig uit van de PC350! Niet dat ik daarvoor het zou doen, ma is wel mooi gemaakt :D

Zelf ga ik toch gaan voor die van Steelseries, vooral omwille van het prijsverschil en de meningen van andere gebruikers niet echt overeen komen. Sommigen willen van een PC350 terug naar die van steelseries en anderen vinden deze kwaliteit weer rotslecht. Ik kom dus op de meeste forums ook 50/50 uit.
En ja als een clan gesponsord wordt door sennheiser gaan ze natuurlijk die van sennheiser promoten, dus op dat specifiek forum kreeg sennheiser duidelijk de bovenhand.

Een vriend van mij heeft ook de vorige versie van die van steelseries en is er heel blij mee! In game hoort hij zelfs de tegenstanders ademen als wij ze niet horen, dus dat belooft! :-D

Anyway, ik heb nu een headset van topcom die ik heb gekregen dus een voorruitgang zal het alleszins zijn :-D

Bedankt iedereen!