Goeiedag
Ik heb onderstaand nieuwkoop systeempje samengesteld:
AMD Phenom II X4 905e 2.50GHz 8MB AM3
MSI NF750-G55
Antec Voeding TruePower Trio 550 - EC 550W
Kingston 1x4GB DDR3 PC10666 CL9.0 REG DRx4
(Antec HTPC Fusion Remote Max ATX
Samsung 1.5TB SATA300 32MB, HD154UI
Samsung DVD-/+/RAM SH-S223C 22x/22x/12x Bulk)
Alles aangesloten, PC opgezet en ik krijg een normaal bootend systeem, lijkt het. Enkel komt er geen beeld uit en merk je aan je toetsenbord bv dat hij ook niet verder geraakt dan alles onder stroom plaatsen (dus fans draaien wel, HDD's zijn opgespind) doordat de ledjes niet blinken. Ook na enige tijd wachten kan ik bv de num lock nog niet aandoen.
Ik ben nu aan het proberen zonder HDD's en DVD, met 1 latje ram; met vga of dvi. Ik blijf tegen hetzelfde probleem aanbotsen... begin een beetje ten einde raad te geraken eerlijk gezegd. Alle hulp zal dan ook ten zeerste geapprecieerd worden!
mvg
frensj
Ik heb onderstaand nieuwkoop systeempje samengesteld:
AMD Phenom II X4 905e 2.50GHz 8MB AM3
MSI NF750-G55
Antec Voeding TruePower Trio 550 - EC 550W
Kingston 1x4GB DDR3 PC10666 CL9.0 REG DRx4
(Antec HTPC Fusion Remote Max ATX
Samsung 1.5TB SATA300 32MB, HD154UI
Samsung DVD-/+/RAM SH-S223C 22x/22x/12x Bulk)
Alles aangesloten, PC opgezet en ik krijg een normaal bootend systeem, lijkt het. Enkel komt er geen beeld uit en merk je aan je toetsenbord bv dat hij ook niet verder geraakt dan alles onder stroom plaatsen (dus fans draaien wel, HDD's zijn opgespind) doordat de ledjes niet blinken. Ook na enige tijd wachten kan ik bv de num lock nog niet aandoen.
Ik ben nu aan het proberen zonder HDD's en DVD, met 1 latje ram; met vga of dvi. Ik blijf tegen hetzelfde probleem aanbotsen... begin een beetje ten einde raad te geraken eerlijk gezegd. Alle hulp zal dan ook ten zeerste geapprecieerd worden!
mvg
frensj
Er is een fout opgetreden in de windows foutoplosser, wilt u de foutoplosser opstarten om dit probleem op te lossen ?