Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Wow dit is wel wat ik zoek inderdaad, alleen is het nogal aan de prijs.
Het mag best iets kosten maar duidenden Euro's is wat teveel van het goeie
Er zullen toch best meer programma's zijn die dit kunnen...?
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Ik ga zelf ook verder nog op zoek. Zocht dit een tijd geleden ook maar dan voor foto's, iets wat simpeler dan video is lijkt mij.
Als ik iets vind meld ik me weer.
[ Voor 6% gewijzigd door ManiacsHouse op 09-12-2009 13:49 ]
Op National Geographic hebben ze zo'n hele serie over de 2e wereldoorlog die ze ook in kleur hebben gemaakt.
Nou hebben die wel een paar euro's te besteden maar het kan dus wel.
Maar aangezien ik uit het kleuren-film-tijdperk kom houd ik me er vanaf nu weer buiten
Verwijderd
Misschien kan dit je helpen.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2009 14:14 ]
Verwijderd
Onzin, grijstinten hebben geen rechtstreeks verband met kleuren, luminatie daarintegen wel.crack_en_hack schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:08:
Iedere grijstint komt overeen met een bepaalde kleur,...
Als je een rood voorwerp zijn licht ontneemt zal je een zwart voorwerp overhouden. Je kan dus niet zomaar zeggen, ''die grijstint was vast rood''
On-topic: Met photoshop is het mogelijk om onderdelen van een foto in te kleuren, dit is natuurlijk een enorm werk.