Toon posts:

Probleem met unrealed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dat ik gaan actors kan zien in het lijstje. De packages zijn open. Het maakt niet uit welke versie ik heb van unrealed. ze doen het allemaal.

Mijn systeem. Athlon 700. asus k7m, Viper770, 128 MB

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand nou hoe dit komt?

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Goh je hebt wel geduld zeg.

Verwijderd

Topicstarter
ik geloof dat ik de enige ben met dit probleem

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:23

The Legend

*Plop*

Geloof het ook :)

Ik ben toch malle pietje niet!

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Ik denk dat er maar vrij weinig mensen hier zijn die zich met UnrealEd bezig houden.
Clay is er volgens mij wel veel mee bezig. Misschien weet hij het ;)

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-02 10:42

Clay

cookie erbij?

wat is je OS ? Ik heb zelf nix geen problemen nergens mee in UnrealEd, win98se. Niet op mijn oude bak (p233) en ook niet op nieuwe (amd1100)

heb gewoon die lijst met actors, klik er een, en kan um dan added door op een oppervlak rechts te klikken, dan staat de geselecteerde actor in het menu.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Ze doen het allemaal?
Mooi, slotje s.v.p

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Waar heb je het over zac ?..laat toch open

Ik heb ook een unrealed vraagje: ik heb een torentje met spiraal trap en daar een pilaar in het midden geplaatst, zodat je een oude middeleeuwse toren krijgt
Hoe ik ook (de)intersect..als ik de pilaar plaats ( of de trap om de bestaande pilaar ), zijn er na het rebeuilden niet zichtbare barieres, op voor mij onduidelijke plaatsen, waardoor je de trap niet volledig kunt beklimmen.
Als ik een kleine ruimte tussen de trap en de pilaar laat gaat het wel goed.
Enig idee wat hier de oorzaak van is ?

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-02 10:42

Clay

cookie erbij?

Het is denk iig beter om de trap om de paal heen te (de)intersecten, en niet andersom, je kan proberen de trap uit verschillende delen op te bouwen, zodat het niet 1 grote gecompliceerde brush is, en je kan het (de) intersecten ook gewoon *niet* doen (wel mee uitkijken, het is er niet voor niets) want dat wil ook nog wel us helpen, dan heb je al die node-punten van het (de)intersecten niet.

Verder krijg je bij Ued gewoon nog wel us last van dit soort dingen, bsp-holes en hom-effecten, op een gegeven moment weet je wat je wel, en wat je niet moet doen.
Het rebuild scherm heeft ook een paar sliders, daar kan je ook mee poken (niet te veel) en probeer gebruik te maken van semi-solids, die "cutten niet in de bsp", en dat heeft allemaal voordelen, maar er zitten wat voorwaarden aan het gebruik ervan. (lees een tuto)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Agent-X
  • Niet online
Dat uit meerde stukken opbouwen klinkt goed. Het niet (de)intersecten had ik ook al geprobeerd.
Dat solid geburen heb ik helaas nog niet goed uitgelegd gevonden in een tutorial.
Nog een tip om bij een buiten omgeving een leuke horizon te krijgen en niet dat overduidelijkle box effect ?
Ik heb nu een tegelachtige skybox.

Nog iets :)..licht in movers..
ik heb nu een een standaard licht in een mover ( dikke lift )
Dit maakt de lift wel verlicht ( omdat bij het rebuilden de lichtbron in de mover zit )..maar realistich is het niet ander ideetje ?

Verwijderd

Volgens mij heb je niet genoeg materiaal. Gewoon ff naar gamma lopen.
suc6

• Agent-X
  • Niet online
Je bent vervelend zac :P

probeer eens een zin met inhoud te formuleren..maar zonder sarcasme
Pagina: 1