Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
Beste Tweakers,

Mijn iPod classic (2 jaar oud volgens mij) wordt de laatste tijd steeds trager. Het clickwheel reageert traag bij het scrollen in het menu, en wanneer ik een menu optie selecteer moet hij bijna 5 seconden denken voor hij naar het volgende menu gaat of het nummer afspeelt. Ik heb hem 'hersteld' via iTunes maar het probleem is er nog steeds.

Heb de problemen gegoogled en op het apple support forum rondgekeken, maar kon hier weinig over vinden. Ik zie wel meer mensen met dit probleem, maar geen concrete oorzaken of oplossingen.

Heeft iemand hier soms een idee? De iPod staat normaal gesproken met ongeveer 60GB muziek vol. De overige ruimte is leeg. Ik heb ook geprobeerd om er minder op te zetten en te kijken of hij dan sneller werkt. Ik kon echter geen merkbaar verschil krijgen. Tevens is dit voor mij ook niet echt een optie. Ik wil gewoon al mijn muziek er op kwijt kunnen.

Groet,

Erik.

/edit: Ohw en wat ik mij af vroeg. Kan ik de iPod formateren in windows? (net zoals je een harde schijf of USB-stick zou formateren). Of verwijder ik dan de ipod software ofzo?

/edit2: Kan een moderater misschien de titel van dit topic nog iets wijzigen? Ik zie die optie niet staan, maar ben vergeten er iets achter te zetten in de trend van 'Ipod reageert traag'. bvd.

[ Voor 16% gewijzigd door erikjannemann op 08-12-2009 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 10:25
Die kun je alleen invullen bij het aanmaken van het topic. Moderators kunnen het wel nog aanpassen. Dat heb ik bij deze voor je gedaan: "[iPod Classic 80GB] is langzaam en reageert traag".

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
Hoedje schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 23:12:
Die kun je alleen invullen bij het aanmaken van het topic. Moderators kunnen het wel nog aanpassen. Dat heb ik bij deze voor je gedaan: "[iPod Classic 80GB] is langzaam en reageert traag".
Top dankjewel. Dat houd het wat overzichtelijker :). Nu hopen dat iemand het probleem kent.