Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Mijn pa zijn iPhone wil sinds gisteravond niet meer opladen. Hij dacht dat de USB/connector niet goed erin zat, maar hij pakt em helemaal niet. Inmiddels al vier kabels geprobeerd zonder succes. De accu is nu bijna leeg.

Het vreemde is dat ie ook niet te rebooten is, dus de bovenste knop een paar seconden inhouden zodat de (normaal gesproken) 'turn off' schuifactie zichtbaar is. Die krijg je niet. Hoe lang je em ook inhoud. Gewoon in- en uitschakelen van standby werkt wel. De knop bovenop de telefoon doet het dus en reageert er wel altijd op. En als laatste; net kon ie nog naar de instellingen gaan. Als ie dat nu op start blijft het scherm grijs en even later verdwijnt het en kom je weer in het homescherm uit.

Erg wazig allemaal! Ik heb met mijn iPhone nooit problemen gehad. Het is een gewone 3G 16gb van T-Mobile, zonder jailbraik. Aan de connectors onderin is niets te zien, als ik die vergelijk met mijn iPhone.
Iemand enig idee?

[ Voor 4% gewijzigd door Tom op 08-12-2009 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:23
Wat gebeurt er als je 10 sec de home en de aan/uit knop ingedrukt houdt? Ik had dit gisteren ook met mijn 3GS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, iets kapot? Gewoon naar de winkel gaan. Kan je bij een iPhone de batterij eruit halen? Anders de batterij gewoon leeg laten lopen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-07 14:36
Probeer de home en de sluimerknop een aantal seconden tegelijk ingedrukt houden totdat de iPhone opnieuw opstart en de Apple zichtbaar is.

Meestal werkt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Queenfanmichel schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 23:39:
Probeer de home en de sluimerknop een aantal seconden tegelijk ingedrukt houden totdat de iPhone opnieuw opstart en de Apple zichtbaar is.

Meestal werkt dat.
Thanks, dat hielp inderdaad wel!
Vreemd probleem, maar hij doet alles weer normaal.