Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een iPod en een mobiele telefoon van Samsung. De iPod oordopjes blijven stukgaan bij mij en werken niet goed op mijn telefoon. De doppen die ik bij de mobiel kreeg (ben ik ondertussen kwijt, maar daar gaat het niet om) doen, of deden, het niet goed op mijn iPod. Ik zoek dus goede oordopjes die op beide goed functioneren.

Ik weet echter niets van de hele oordoppenmarkt. Ik heb gekeken op sites en hier op het forum maar ik kom er niet uit. Ik zie bijvoorbeeld wel goede oordoppen maar die zijn dan weer heel duur en weet ik niet of ze ook echt zo goed zijn, of welke slecht zijn. Bovendien vraag ik me dan af of die wel lang meegaan en het niet om de haverklap begeven. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt.

• BobV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-10 10:23
Ik heb een goede ervaring met Koss in-ear oortjes van rond de twintig euro, kosten weinig, geven goed geluid op mijn iPod touch.
En ze hebben levenslange garantie, en in mijn geval heb ik in 1-2 jaar al minstens 10 keer nieuwe gekregen (af en toe een andere type, maar dat boeit niet)

PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:04
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:01:
Bovendien vraag ik me dan af of die wel lang meegaan en het niet om de haverklap begeven. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt.
MisterX1992 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:04:

En ze hebben levenslange garantie, en in mijn geval heb ik in 1-2 jaar al minstens 10 keer nieuwe gekregen (af en toe een andere type, maar dat boeit niet)
Lekker de TS gelezen of niet? Als je 't echt om geluidskwaliteit gaat zou ik voor een Sennheiser gaan, kameraad heeft er een en klinkt echt goed :9~ weet alleen 't type niet meer zeker..

• BobV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-10 10:23
En die kosten dan ook gelijk minstens 80 euri's :+

Kun je net zo goed de TripleFi's van de mediamarkt kopen, kosten maar een schamele 400 euro :P

Verder is mijn gebruiksstijl met oortjes niet echt zachtzinnig, ze kunnen veel langer meegaan...

PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11 20:27
MisterX1992 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:10:
En die kosten dan ook gelijk minstens 80 euri's :+

Kun je net zo goed de TripleFi's van de mediamarkt kopen, kosten maar een schamele 400 euro :P

Verder is mijn gebruiksstijl met oortjes niet echt zachtzinnig, ze kunnen veel langer meegaan...
In de VS op Amazon voor 60 euro.

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11 20:27
consolefreak schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:06:
[...]

[...]
Als je 't echt om geluidskwaliteit gaat zou ik voor een Sennheiser gaan, kameraad heeft er een en klinkt echt goed :9~ weet alleen 't type niet meer zeker..
Als het om geluidskwaliteit gaat gaat de audiofiel niet voor Sennheiser in die prijsklasse :9~
Pagina: 1