Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70458

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik heb een ernstig probleem met t-mobile. en ben beniuewd of het een bekend probleem is. Mijn verbinding valt namelijk continue weg. ik dacht eerst dat het aan mijn blackberry lag. maar ook mijn iphone heeft hetzelde probleem.

als dit gebeurd zegt mijn blackberry call failed
en iphone gesprek mislukt.

de andere kant hoort een wachtstand toon, en ik soms zo'n hoge toon als de verbinding wegvalt. maar soms hoor ik ook gewoon niets meer.

blackberry is zakelijk abbo
en iphone prive abbo.

iemand ervaringen. software updates had geen nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat heeft T-mobile erover te melden?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Anoniem: 70458

Topicstarter
dat het mogelijk met mijn telefoon/sim heeft te maken. vreemd als 2 toestellen met 2 simkaarten het doen en ik er meer mensen over hoor

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-05 16:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

En heb je dit altijd in je woonplaats of overal? T-Mobile geeft bij mij in de buurt, Steenwijk/Meppel, vaak slecht signaal en was blij toen ik weer op KPN/Hi zat...

https://powershellisfun.com

• MalleEppie71
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:29
Is het binnen of buiten? Ik heb nl. gemeld dat ik binnenshuis slechte of zelfs geen dekking heb, en kreeg als reactie dat T-Mobile geen dekking binnenshuis garandeert (schijnt in de alg. voorwaarden te staan)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291502

ik heb hetzelfde probleem.
Verbinding valt weg, terwijl de telefoon vol ontvangst aangeeft. Soms even 2 seconden gesprek maar dan "Call Failed" Ook smsen lukt niet meer.
Mensen die mij bellen krijgen direct de voicemail eraan. Mijn telefoon gaat in dat geval niet eens over.

Ik woon in Brunssum, zuid limburg. Binnen of buitenhuis mag niets uit maken, heeft altijd gewerkt maar sinds een paar dagen is dit probleem pas. (en ik neem aan dat dit bij "keyintveen" hetzelfde geval is)

Ik ga morgen contact opnemen met Tmobile. Ik zal mijn bevindingen dan posten.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 291502 op 15-12-2009 02:34 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik had rondom huis iets soortgelijks: eens in de zoveel tijd viel de verbinding op alle T-mobile-abbo's weg, dat kon je ook zien op de telefoons zelf (met meerdere geprobeerd). Uiteraard heb ik dit bij T-mobile aangekaart en daar is uit gekomen dat ik mijn abonnement vervroegd op mag zeggen omdat ze de dekking niet kunnen garanderen.

Mijn melding was dat rondom huis de verbinding te vaak weg viel, terwijl ik notabene vanuit de slaapkamer de mast van T-mobile zie hangen. Na een onderzoek is het bovenstaande er dus uit gekomen.

offtopic:
Wel jammer dat ze nu zitten te eikelen met nummerportering, maar dat is een ander verhaal. :(

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Anoniem: 335578

Mijn vriend belde mij gisteren en was boos dat hij geen bereik had of dat zijn telefoon kapot was.
Ik was aan het werk in roermond en had nergens last van.
Maar toen ik gisteren na 23 uur thuis was(In Brunssum) bleek ook ik geen bereik meer te hebben.
Het prbleem ligt dus echt bij T-Mobile. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Nou,hier ook 2 aabo's bij t-mobile.en beide telefoons geen bereik,en dat al sinds zaterdagavond 1900 uur ofzo.
Wij weten wat het probleem is,t-mobile ook,maar er wat aan doen,ik geloof er niets van.

Het probleem zit m bij ons in de capaciteit van t-mobile.Wij wonen letterlijk naast stadion de kuip,en bij elke wedstrijd hebben wij geen verbinding.
Maar nu is het dus zondagavond en hebben we nog steeds geen verbinding,zou het door de sneeuw kunnen komen?
Iig gaat er morgen maar weer eens een klacht uit,en als het mij niet bevalt stel ik ze in gebreke.
Voorheen hadden we orange en nooit problemen.Ik was al huiverig om t-mobile te nemen,maar ja,de vrouw wilde een iphone,dus moesten we wel.Ikzelf heb de t-mobile g1.

Echt erg vervelend,je zou maar 112 moeten bellen,en wat ik nog vervelender vind,klantenservice is niet te bereiken in het weekend,hoe is dat mogelijk met een miljoen+ klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meauses
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-06 14:23
Hier in Den Haag eenzelfde probleem. Sinds maandag is mijn nummer geporteerd naar t-mobile, maar ook mijn verbinding valt steeds weg bij gesprekken. Zelfs nog toen ik met de klantenservice aan de lijn zat, 30 minuten geleden.
Als het langer aanhoudt ga ik er over bellen deze week.

Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37610

Die uitval heb ik ook al en toenemend sinds jan/feb, zelfs worden "bericht wordt verzonden"meldingen niet gevolgd door "bericht is niet verzonden" in de mailverbinding, maar alleen in rood "verzenden"en dan mag je raden dat het niet weg is: het staat dan in de outbox en er wordt niets gezegd.
men raadt doodleuk een zeer tijdrovende factoryreset aan... dat wel.
Ik zou niet door gaan met T-m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apokalypse
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:18
Zelfde probleem hier. 'grappig' is dat de iPhone 4 van de 5 streepje verbinding aangeeft, maar dat ik toch vaak niet bereikbaar ben of verbindingen die wegvallen. Dit is binnenshuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:32
Corona schreef op zondag 20 december 2009 @ 19:27:

Echt erg vervelend,je zou maar 112 moeten bellen,en wat ik nog vervelender vind,klantenservice is niet te bereiken in het weekend,hoe is dat mogelijk met een miljoen+ klanten.
Als het netwerk om wat voor reden niet beschikbaar is, zal het toestel automatisch overschakelen naar een ander netwerk (KPN of Vodafone in dit geval dus) en alsnog proberen een verbinding tot stand te brengen. Wees daar dus maar niet bang voor.
Pagina: 1