Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Bug] Menu-item valt over Zoekbalk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er gaat iets niet helemaal goed. Aangezien een screenshot meer zegt dan duizend woorden:
Afbeeldingslocatie: http://guidohendriks.nl/imageUpload/uploads/klein/amFUbh-uu4twj_ljPHdmn6aT.jpg

Dit is zowel bij Safari, Firefox als Google Chrome (alles up-to-date) op OSX.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Hier (win 7 + firefox) op 1680 * 1050 nergens last van

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Wat als je je tracker naar de andere kant van je pagina verplaatst?

Je hebt ook een verdacht grote lettergrootte, doe eens uitzoomen, hier nergens last van FF en IE op XP....

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
Switcherd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 20:44:
Hier (win 7 + firefox) op 1680 * 1050 nergens last van
Hier op 1920x1200 wel, in elke browser die ik probeer.
Wiethoofd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 20:47:
Wat als je je tracker naar de andere kant van je pagina verplaatst?

Je hebt ook een verdacht grote lettergrootte, doe eens uitzoomen, hier nergens last van FF en IE op XP....
Als ik tracker naar andere kant verplaats is het probleem er niet meer, maar dan is 't probleem er dat het er niet uit ziet, is dus geen oplossing. :N Verder is er niet ingezoomd, had ik ook al naar gekeken.. :)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:25

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Met de tracker rechts kan ik het hier eenvoudig reproduceren:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FWIatxG6iRRoSqC2HILD9YWK/full.png
Aangezien het maar een paar pixels is valt het niet echt op, maar als je het benchmarksmenu selecteert zie je het wel. Zo te zien heeft het nieuwe menu-item 'tags' de boel iets te ver opgevuld.

FF 3.5 op ubuntu overigens.

[ Voor 4% gewijzigd door Dirk op 08-12-2009 21:17 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Verwijderd

Topicstarter
Wordt er wel meegelezen door de "lieve devvers" of doen we moeite voor niks hier? :+

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

moto-moi in "Lieve Devvers FAQ"

Dit is een minor issue, en de indeling van het menu is niet geheel onze verantwoording...

Intentionally left blank

Pagina: 1