Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

mis de werkbald snelstarten en vooral bureaublad weergeven

Pagina: 1
Acties:
  • 397 views

• piethoogland
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-11 15:28
Hallo,

Ik heb een paar kleine ergernissen ik mis de werkbald snelstarten met de knop bureaublad weergeven en internet explorer. Voor de werkbalk en internet explorer zijn alternatieven. Maar de knop beraublad weergeven die alle openstaande vensters minimaliseerd en het bureaublad laat zien mis ik erg.

iemand tips?

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:53

mace

Sapere Aude

Ja,de werkbalk weer aanzetten...... :?

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Die zitten niet in Windows 3.11..

Oh, je bedoelt windows 7.. Als je in het grote Windows 7 topic gaat zoeken kom je je antwoord wel tegen.
En anders, rechtklik op taakbalk, kies nieuwe werkbalk... en deze link je aan een map met snelkoppelingen.

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:39

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Zou je misschien een iets duidelijkere probleemstelling kunnen formuleren? Nu kunnen we wel losse flodders afschieten, maar daar heb jij ook niet zoveel aan.

Iets meer info aub.

Life is not about specs, it is about joy!

• DonPr0n
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-11 08:17
De sneltoets 'Windowsteken + D' of 'Windowsteken + M'.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:20
Wel handig om het OS te vermelden.
Bureaublad weergeven zit toch helemaal rechts??

Verwijderd

Misschien eerst een keer zoeken op GoT?

Als je de knop Bureaublad Weergeven terug wilt; Verwijderd in "Mijn taakbalk verpest met Windows 7 icon..."

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waarom zou je die knop terugwillen :? Naast je klok (helemaal rechts) kan je ook gewoon klikken en dan laat ie ook je desktop zien ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:39

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Tot nu toe blijkt nog nergens uit dat de TS het over Windows 7 heeft toch?

Life is not about specs, it is about joy!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:53

mace

Sapere Aude

bartvl schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 20:04:
Tot nu toe blijkt nog nergens uit dat de TS het over Windows 7 heeft toch?
Nee, maar ook niet dat het niet zo is. :+

Verwijderd

BtM909 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 19:30:
Waarom zou je die knop terugwillen :? Naast je klok (helemaal rechts) kan je ook gewoon klikken en dan laat ie ook je desktop zien ;)
Klopt, maar ik bvb minimaliseer meestal alle vensters wanneer ik een nieuw programma wil starten of een bestand open (om te voorkomen dat je na verloop van tijd tientallen vensters gemaximaliseerd hebt). Het zou dan ook logischer geweest zijn mocht de knop links naast je Start Button aanwezig zijn. Helaas is dat niet het geval in Windows 7 maar dat betekend dat ik nu met mijn muis steeds van rechts naar links moet, niet dat dat zo'n ramp is maar het is soms wel storend, zeker op een 24" of 23" widescreen, het vraagt een extra polsbeweging.

Nu krijg ik vaak te horen dat ik me maar moet aanpassen & dat ik anders maar terug moet overschakelen naar XP etc. maar de Show Desktop knop was voor mij één van de beste uitvindingen sinds het in Windows 98 zit. Ik vraag me dan ook af of het zoveel werk was voor Microsoft om deze functie standaard aanwezig te laten (of optioneel in te schakelen via het Control Panel)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dit lijkt me toch wel een schoolvoorbeeld hoe je topic er dus NIET uit moet zien.

Omdat hier veel te veel zaken uit Windows Clients - Beleid missen gaat hier ook een zloty op.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.