Toon posts:

Verloren bestanden op bedrijfsnetwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 395 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb op de laptop van de vader van een vriend het domein ingesteld door bedrijf X eruit geknikkerd, omdat windows vista zei dat ik de werkgroepnaam moest wijzigen om een LAN verbinding tussen de twee laptops, en zodoende heb ik het domein weggehaald. Ik kon dus niet meer op de normale gebruikersaccount, omdat hij contact nodig had met de server van bedrijf X ofzo (idk), dus heb ik met een kon-boot cd ingelogd op de administrator account, en zo een aantal bestanden van de laptop afgehaald (hij moet leeg namelijk), alleen de bestanden die stonden opgeslagen in mijn documenten van de gebruikersaccount kan ik niet meer bijkomen. Deze bestanden stonden niet op de C schijf, en de enige andere schijf is zo goed als leeg, er staat een of ander HP recovery ding op.
Hoe kan ik de bestanden uit mijn documenten eraf halen? Naar bedrijf X gaan om het netwerk opnieuw te laten instellen door een systeembeheerder is geen optie, bedrijf X weet niet dat ze deze laptop nog hebben.
Kan iemand mij helpen?

Bij voorbaat dank,
Steven

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 18:25:
Naar bedrijf X gaan om het netwerk opnieuw te laten instellen door een systeembeheerder is geen optie, bedrijf X weet niet dat ze deze laptop nog hebben.
Dit klinkt nogal verdacht, als ik heel eerlijk ben :) .

Mogelijk stonden die andere bestanden op een netwerkdrive.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
gambieter schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 18:30:
[...]

Mogelijk stonden die andere bestanden op een netwerkdrive.
Of in de offline files !

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:32
Ten eerste is dit geen PNS topic. Dit heeft niets met Servers of Netwerken te maken. Verder is het wel heel dubieus dat je niet naar het bedrijf, de eigenaar van de laptop, wilt gaan met dit probleem.
Daarom een slotje.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

Dit topic is gesloten.