Toon posts:

[Plex] Automatisch ondertitels toevoegen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag over de werking van plex:

Weet iemand of het mogelijk is om films automatisch te voorzien van subtitles
Op dit moment kan ik alleen handmatig .srt bestanden aan mn films toevoegen en graag zou ik dit geautomatiseerd zien
Dat er bijvoorbeeld een script is die zodra de film start hij automatisch op een website naar de juiste subtitles gaat zoeken

Is dit mogelijk en zoja hoe ?
Op de diverse google hits kom ik er niet achter.

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:22
Hmm ik heb hier zelf ook wel eens naar gezocht en kwam tot de conclusie dat het er niet is. De moeilijkheid is natuurlijk ook de vele verschillende versies van video-bestanden, fps etc.
Zit voorlopig denk ik niets anders op dan de handmatige manier...

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:29
Ik heb de titel aangepast naar "[Plex] Automatisch ondertitels toevoegen?". Dan staat meteen je probleem in d de titel en is er een grotere kans dat iemand het ziet in de topiclisting (en je kan helpen met de oplossing).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Nerpissad
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:26

Nerpissad

~ett korståg mot långsam käng~

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 16:33:
Dat er bijvoorbeeld een script is die zodra de film start hij automatisch op een website naar de juiste subtitles gaat zoeken

Is dit mogelijk en zoja hoe ?
Op de diverse google hits kom ik er niet achter.
er is zoiets als het OpenSubtitles_OSD-script dat geïntegreerd is in de plexaeon en alaska skins. dit zorgt ervoor dat wanneer je een film afspeelt en het OSD (met de "M") te voorschijn tovert, je de optie hebt ondertitels te kiezen die automatisch van opensubtitles.org worden gehaald.
je kunt 2 default talen opgeven, zo heb ik bv. engels (en nederlands als backup).
lees de gelinkte thread maar eens door of als je al plexaeon gebruikt hoef je alleen maar het script een keer uit te voeren.

Discogs