Uploader?

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mannen,

ik heb een vraagje.

Ik ben een stagaire bij Dolphin Academy Curaçao en heb de opdracht gekregen om een applicatie te zoeken die gekoppeld kan worden aan onze website. Ik heb alleen begod geen idee waar ik moet beginnen met zoeken. Misschien kunnen jullie me al op weg helpen. De applicatie moet het volgende kunnen.

Foto's uploaden vanuit nederland.
Mensen moeten per dag per 2 uur hun foto terug kunnen zoeken. (dus stel dat iemand een foto heeft gemaakt op vrijdag 12 december om 3 uur moet hij terug kunnen kijken per datum en per 2 uur. Dus - 12 december van 3 - 4 uur.)

Deze foto moet worden ge-emailed naar 5 andere personen.
E-mail adressen moeten worden opgeslagen.

Groetjes en bij voorbaat dank.

sQueez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-09 12:23

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoi sQueez123 en welkom op GoT. Helaas voldoet je topic niet aan de verwachtingen die we in dit forum hebben van topics en derhalve ga ik je topic sluiten. Ik zal dat proberen uit te leggen. :)

Scriptrequests willen we hier niet zien. Dit subforum gaat over het zelf maken van websites, niet over het opzoeken van kant en klare scripts die je over makkelijk kan inplakken in je bestaande code. Daarnaast is je hele "2 uur"-beperking en het email-verhaal zó specifiek dat ik betwijfel dat er überhaupt een standaardoplossing is.

Bovendien zien we in een topicstart graag wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt en wat daar niet aan voldoet, en ook dat ontbreekt bij jou. Eigen inzet is iets waar we hier heel veel waarde aan hechten, zie ook De Quickstart. :)

Dit topic gaat in elk geval dicht. Als je een nieuw topic wil openen met de insteek dat je zelf wil programmeren, dan kan dat natuurlijk, maar dan wel met inachtneming van bovenstaande linkjes asjeblieft. :) Succes in elk geval!

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.