Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feature] 'Nieuw Topic' weghalen in topics (?)

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:54
Het is eigenlijk meer een vraag/suggestie dan een serieuze feature request, want ik vroeg me eigenlijk af waarom je binnen topics zelf de optie hebt om een nieuw topic te openen? Wat is het bezwaar om mensen naar het forumdeel te laten gaan en dáár op 'Nieuw Topic' te laten klikken?

Natuurlijk is het handig dat als je al in een topic zit en je bedenkt dat je een nieuw topic wilt openen, dat je dan gelijk op 'Nieuw Topic' kan rammen, maar die ene klik meer om terug te gaan naar het forumdeel zou ook geen zweetveroorzaker zijn.

En waarschijnlijk helpt het ook tegen mensen die hier nog niet zo bekend zijn en een nieuw topic starten terwijl ze probeerden te reageren in een topic. Niet dat dat zo onnoemlijk vaak gebeurt, maar toch ;)

Anyway, veel geblaat in het kort: waarom is de optie er om een nieuw topic te starten als je in een topic zit? :)

The devil is in the details.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

Je geeft zelf het antwoord al: "Natuurlijk is het handig dat als je al in een topic zit en je bedenkt dat je een nieuw topic wilt openen, dat je dan gelijk op 'Nieuw Topic' kan rammen" :?

Intentionally left blank

• Hahn
Dat was het enige antwoord dat ik kon verzinnen en dat was echt zo'n "is dat alles?"-antwoord, ergo, in mijn ogen niet genoeg. Maar als jullie daar anders over denken, prima.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

Ik zie gewoon geen reden om die optie niet te tonen. Zoals je al zegt: het gebeurt bijna nooit dat iemand per ongeluk een nieuw topic opent ipv een reply post. Verder staat het niet in de weg, en *kan* het wel eens handig zijn. Ergo: waarom zouden we 'm weg moeten halen?

Intentionally left blank

• Hahn
Omdat een nieuw topic maken niks te maken heeft met het topic waar je in zit? Ik snap niet waarom ie er in de eerste instantie neergezet is.

Ja, het kan handig zijn, dat is reden genoeg om er geen tijd aan te verspillen door 'm weg te gaan halen (alhoewel het ook soms voor onnodige nieuwe topics kan zorgen), maar een link 'ga naar Mededelingenforum' kan op die plek ook best handig zijn (en kan zelfs geen verder nadelig effect hebben, itt 'Nieuw Topic'), maar die staat er ook niet, om maar wat randoms te noemen :P

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mute schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:44:
Omdat een nieuw topic maken niks te maken heeft met het topic waar je in zit? Ik snap niet waarom ie er in de eerste instantie neergezet is.
Je bent op zoek naar een antwoord, en komt erachter dat in het topic wat je gevonden hebt niet jouw vraag wordt gesteld, en wilt dus een eigen topic openen. Om maar een usecase te verzinnen ;)
Ja, het kan handig zijn, dat is reden genoeg om er geen tijd aan te verspillen door 'm weg te gaan halen (alhoewel het ook soms voor onnodige nieuwe topics kan zorgen), maar een link 'ga naar Mededelingenforum' kan op die plek ook best handig zijn (en kan zelfs geen verder nadelig effect hebben, itt 'Nieuw Topic'), maar die staat er ook niet, om maar wat randoms te noemen :P
Die staat er niet meer, vroeger hadden we overal die dropdownbox staan met de fora's ;)

Anyways, wij zien er geen kwaad in, de titel van de link is ook redelijk duidelijk, en het gebeurt nauwelijks dat mensen verkeerd klikken. Ik denk dat we het voorlopig wel eens zo kunnen laten ;) No change Required :Y)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.