Hoi,
Ik zit sinds vandaag met een groot probleem,
Het zit als volgt:
Ik heb een tijdje terug mijn administrator account geacitveerd doormiddel van
in cmd te typen net user administrator /active: yes
heel leuk en aardig allemaal maar nu startte hij nooit in een keer door bij het opstarten.
Dus ik opzoek naar een alternatief daarvoor, en kwam uit bij control userpasswords2,
ik aanvinken dat er een wachtwoord nodig was enz, en toen deed ie het
nou ben ik zo stom geweest om te denken ja dan kan dat net user adminstrator wel op /active: no
wat een domme beslissing want nu kan ik geen enkel programma meer uitvoeren als administrator
want dan staat er geef administratorwachtwoord op en druk op ok, maar dat kan dus niet.
ook kan ik in cmd geen administrator active: yes doen want daar is mijn toegang voor geweigerd..
en nu?
Ik zit sinds vandaag met een groot probleem,
Het zit als volgt:
Ik heb een tijdje terug mijn administrator account geacitveerd doormiddel van
in cmd te typen net user administrator /active: yes
heel leuk en aardig allemaal maar nu startte hij nooit in een keer door bij het opstarten.
Dus ik opzoek naar een alternatief daarvoor, en kwam uit bij control userpasswords2,
ik aanvinken dat er een wachtwoord nodig was enz, en toen deed ie het
nou ben ik zo stom geweest om te denken ja dan kan dat net user adminstrator wel op /active: no
wat een domme beslissing want nu kan ik geen enkel programma meer uitvoeren als administrator
want dan staat er geef administratorwachtwoord op en druk op ok, maar dat kan dus niet.
ook kan ik in cmd geen administrator active: yes doen want daar is mijn toegang voor geweigerd..
en nu?
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 307450 op 08-12-2009 12:37 ]