[PS3] Thrustmaster T-X3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martennis
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-07 10:36
Hallo allemaal,

Voor mijn PS3 Slim (!) ben ik opzoek naar een charging station die ook oplaad als mijn console uitstaat.
Nu kwam ik de Thrustmaster T-X3 tegen, met een aardig design en de mogelijkheid om oplaad dmv een connector tussen de PS en de hub.
Deze connector is nu een beetje wat mij aan het twijfelen brengt om het station te kopen. Volgens het volgende artikel zit er dus een adaptertje tussen de voedingskabel naar de PS en de PS zelf. Echter hebben de 'oude' PS en de PS Slim een andere type kabel!

Nu is mijn vraag: weet iemand of de connector voor de 'oude' PS3 of de PS3 Slim is?
Google kon mij helaas weinig vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-09 19:08
Ik denk zomaar eens dat het voor de 'oude' PS3 is. Het artikel waar jij naar verwijst is van 08/08/2008, toen was de Slim versie nog helemaal niet uit.

Als je het product opzoekt bij Wehkamp dan zie je dat ze 2 versies hebben!
De T-X3 charge hub PS3 (Thrustmaster) voor 34,99 en de T-x3 charge hub PS3/PS3 slim (Thrustmaster) voor 39,99!

Thrustmaster heeft denk ik bij het tweede product gewoonweg een extra adaptertje voor de PS3 slim erbij gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martennis
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-07 10:36
Ik wilde genoemd product bij een ander bedrijf bestellen (zal geen reclame maken), dus ik heb hun contactpersoon dezelfde vraag gesteld. Hij stelde dat 'het wel zou gaan passen'.
Heb em dus maar besteld, maar ik vraag het me nog af. Anders dan gaat ie met de eerste beste postbode retour :)
Toch bedankt voor je reactie Haazzz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelleratioN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-10 15:19
Heb hem toevallig 2 weken terug gekocht. De versie die ik binnen kregen bevatte 2 kabeltjes; 1 voor de 'oude' PS3 en 1 voor de PS3 slim.

Geen problemen dus! :)