Nieuwe geluidskaart.

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views

• Hailala
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-02 16:34
Hallo ik zit sinds eergisteravond een beetje rond te kijken op tweakers wat voor mij de beste keuze zou zijn qua (headset) + geluidskaart.
na wat inlezen kom ik er op uit dat de Creative Xtreme Gamer een goeie kaart is met een HD audio ingang.. (die de Xtreme Music niet heeft?)
ik gebruik de geluidskaart voor 80% gamen en 20% muziek, ik kan het andere topic niet zo gauw weer naar voren toveren, daar stond in dat je met een Music en Gamer geen frontpanel had? en dat je die later ook niet meer bij kon kopen? mijn vraag is of ik mijn Antec 900 stekkertje van frontpanel audio? betreft een HD audio stekkertje of ik die in de Creative Gamer kan prikken...
dan viel nog iets op
http://www.kave.nl/images...und,%20EAX,%20ASIO2.0.jpg

ik zit nu met onboard chip en die heeft 6 uitgangen, weet niet of dat uitmaakt maar ik zie niet de kleuren van mijn G51 tulpjes op die kaart terug.. maar ik kan mijn G51 wel gewoon in die kaart pluggen en 5.1 sound ervaren? :P (als je een betere geluidskaart weet dan deze in zelfde prijsklasse zet hem erbij 8)7 )

ik heb dus geprobeerd in te lezen maar verder kon ik er niks van maken, hoop dat medetweakers over meer wijsheid beschikken dan ikzelf.

bij voorbaat dank

David.

[ Voor 3% gewijzigd door Hailala op 08-12-2009 11:35 ]

• Hailala
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-02 16:34
/delete topic ? 8)7

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:26

FeaR

In GoT we trust

Als jij dat wilt...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.