Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Films downloaden en streamen naar tv

Pagina: 1
Acties:
  • 369 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een vraag.
Ik wil graag films downloaden op mijn laptop en streamen via hdmi naar samsung le32a552 full hd.
Ik neem aan dat meerdere van jullie het zo doen.
Een aantal vragen op een rijtje:

- Waar kan je nou het beste films downloaden? Ik doe het nou met torrents bijv isohunt. Doen jullie het ook zo?

- Hoe weten jullie of de kwaliteit goed is? Of is dat gewoon downloaden en proberen?

- Alles wat ik download is vaak 700mb. Dit is dus omgezet naar een ander formaat xvid en avi dacht ik atlijd? Wat is hier de reden voor?

- Kan je ook mischien iets van een hoge kwaliteit film downloaden (beter als dvd)?

Jullie zien wel dat ik er niet zo heel veel van af weet haha.

Sander.

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-11 21:42
Helaas mag dit hier niet besproken worden. Ga maar op zoek naar een willekeurig Warez-forum en stel daar je vraag ;) .

Over het streamen naar de tv mag je wel vragen. Ik doe dat simpelweg door mn laptop via HDMI op mn tv aan te sluiten. Als je persé wil streamen, moet je waarschijnlijk een 'ontvanger' hebben (tenzij je tv DLNA oid ondersteunt). Je kan dan denken aan een PS3 of een apparaat uit de categorie 'mediabox'.

Verwijderd

Topicstarter
Geen wonder dat ik er zo weinig over kon vinden hier.
Maargoed dat dan buiten wegen.

Ik bedoelde juist het koppelen van mijn laptop direct aan mijn tv ik dacht dat dit "streamen" heetten.
Voor geluid heb ik zo'n tulpstekkertje van mijn laptop uitgang naar mijn versterker.
Ik zal verder zoeken op internet voor het downloaden.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

- Waar kan je nou het beste films downloaden? Ik doe het nou met torrents bijv isohunt. Doen jullie het ook zo?
tweakers.net warez pagina

- Hoe weten jullie of de kwaliteit goed is? Of is dat gewoon downloaden en proberen?
Afhankelijk van de rip; controleer eventueel op pagina's als vcdquality.com wat men er van vind

- Alles wat ik download is vaak 700mb. Dit is dus omgezet naar een ander formaat xvid en avi dacht ik atlijd? Wat is hier de reden voor?
700MB is meestal een xvid/divx film, die passen vaak net op een reguliere 80min. cd

- Kan je ook mischien iets van een hoge kwaliteit film downloaden (beter als dvd)?
afhankelijk van de release (datum) en de groep de de rip maakt.
Sommige kun je idd in blueray downloaden

tes

[ Voor 21% gewijzigd door himlims_ op 08-12-2009 11:20 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• eXisTa
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik denk dat ik je deze link wel mag geven maar ik wil je wel vragen dit soort vragen niet meer hier te stellen:
http://www.binaries4all.nl/

Himlink_ jonge: Blue Ray moet Blu Ray zijn ai ai ai

[ Voor 16% gewijzigd door eXisTa op 08-12-2009 11:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, hier kan ik wat mee.
Nog 1 vraagje kan ik die 700mb films gewoon op een dvd branden of moet je die eerst nog omzetten naar wat anders?

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 11:14:
Bedankt, hier kan ik wat mee.
Nog 1 vraagje kan ik die 700mb films gewoon op een dvd branden of moet je die eerst nog omzetten naar wat anders?
afhankelijk van jouw speler en wat je wilt doen; ik brand al jaaren geen schijfjes meer; stream alle films > TV (daarvoor gebruik ik playstation media server)

Wil je er een volwaardige dvd van maken dient je film omgezet te worden naar een dvd formaat .vob file.
Gemakkelijkste werkt dat met het Nero Express pakket (maar kost dan ook wat)

Anders kun je het handmatig doen (met diverse tooltjes) op doom9 staat veel tekst en uitleg daarvoor.

[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 08-12-2009 11:23 . Reden: linkjes toegevoegd ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

We gaan je hier niet helpen met warez. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.