Interessant probleem, dat ik eigenlijk al heb sinds ik mijn Samsung Spinpoint F1 HD103UJ, 1TB heb geinstalleerd. Als ik Windows opstart, moet ik per see de schijf laten lezen (ik speel standaard een video die op de schijf staat af zodra ik op het bureaublad ben) anders loopt mijn Windows vast na ~2 minuten. Een lange tijd heb ik gewoon mijn PC vaak op standby gezet zodat ik hier maar heel af en toe mee te maken krijg, maar recentelijk loopt de PC alsnog vast als de video na 20 minuten klaar is, waar het probleem eerder verholpen was na de ~2 minuten grens. Kennelijk is er opnieuw ergens een grens omdat ik toch niet altijd een video hoef af te spelen en als ik eenmaal bezig ben doet het probleem zich pas weer voor als ik de computer opnieuw opstart. Het probleem doet denk ik na het Windows laad scherm voor, aangezien ik het probleem ook al heb als ik Windows moet updaten.
specs:
ASUS P5Q-E
C2D E6750
2x 320GB
1x Samsung Spinpoint F1 HD103UJ, 1TB
Nvidia 8800GTS 320MB
4GB RAM, 3 in gebruik
Windows Vista Ultimate 32bit
Het is een of twee keer wel grappig als ik aan mensen laat zien dat ik eerst de Colbert Report moet aanzetten voordat ik verder kan gaan, maar het wordt nu een beetje vervelend. Zelf heb ik het idee dat het te maken heeft met de harde schijf, aangezien het probleem zich toen begon voor te doen, maar verder functioneert die schijf perfect en ik zou niet weten wat het probleem zou kunnen zijn.
specs:
ASUS P5Q-E
C2D E6750
2x 320GB
1x Samsung Spinpoint F1 HD103UJ, 1TB
Nvidia 8800GTS 320MB
4GB RAM, 3 in gebruik
Windows Vista Ultimate 32bit
Het is een of twee keer wel grappig als ik aan mensen laat zien dat ik eerst de Colbert Report moet aanzetten voordat ik verder kan gaan, maar het wordt nu een beetje vervelend. Zelf heb ik het idee dat het te maken heeft met de harde schijf, aangezien het probleem zich toen begon voor te doen, maar verder functioneert die schijf perfect en ik zou niet weten wat het probleem zou kunnen zijn.