Hoi,
Ik heb sinds een paar dagen mijn nieuwe systeem in elkaar gezet, vandaag W7 installeren etc, alleen nou valt het me op dat als mn pc helemaal uit is, er op mijn moederboard bij het middelste pci-e slot een oranje lampje brand. Zodra ik de computer aanzet gaat ie uit... In de bovenste slot zit nu een XFX HD5850, de overige twee slots zijn leeg at the moment.
Ik heb al wat zoekwerk verricht (google, manual etc) maar ik kan zo snel niet vinden wat het is..
Misschien dat iemand hier ervaring mee heeft of weet wat dit zegt?
Specs:
MSI p55-gd80 mobo
Core i5 750
Corsair XMS3 1333mhz ddr3
Samsung Spinpoint F1 HD103UJ 1TB
XFX HD5850
Corsair TX750w
NB: voor de rest niets raars aan het systeem kunnen ontdekken nog..
Daarnaast heb ik eerder een US versie van W7 gedownload, die gaf een schermfreeze bij "expanding components", waarschijnlijk een corrupte installer oid, misschien dat dit iets veroorzaakt heeft?
Alvast bedankt,
Groetjes
Ik heb sinds een paar dagen mijn nieuwe systeem in elkaar gezet, vandaag W7 installeren etc, alleen nou valt het me op dat als mn pc helemaal uit is, er op mijn moederboard bij het middelste pci-e slot een oranje lampje brand. Zodra ik de computer aanzet gaat ie uit... In de bovenste slot zit nu een XFX HD5850, de overige twee slots zijn leeg at the moment.
Ik heb al wat zoekwerk verricht (google, manual etc) maar ik kan zo snel niet vinden wat het is..
Misschien dat iemand hier ervaring mee heeft of weet wat dit zegt?
Specs:
MSI p55-gd80 mobo
Core i5 750
Corsair XMS3 1333mhz ddr3
Samsung Spinpoint F1 HD103UJ 1TB
XFX HD5850
Corsair TX750w
NB: voor de rest niets raars aan het systeem kunnen ontdekken nog..
Daarnaast heb ik eerder een US versie van W7 gedownload, die gaf een schermfreeze bij "expanding components", waarschijnlijk een corrupte installer oid, misschien dat dit iets veroorzaakt heeft?
Alvast bedankt,
Groetjes
[ Voor 12% gewijzigd door Rebellista op 08-12-2009 10:07 ]
Intel Core i5 750~3.6Ghz + CM Hyper 212 - MSI p55-gd80 - 8GB 1600Mhz GeIL - MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC - CM690 + 4x Scythe Slip Stream