Toon posts:

Knop intellimouse explorer = kapot :'(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De kleine muisknop aan de zijkant van mijn Explorer doet het opeens niet meer ;(
Ik heb er niet hard op geragt of wat dan ook ;(
Hoe lang zit er garantie op dat ding? zit dat wel erop? en kan ik garantie krijgen?
want dit vind ik toch wel jammer ;(
heb hem zomer 2000 gekocht...

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 14:55

MrN

tja heb je met microsoft!!!!!!!!!!!!!!!
Had nou maar een mooie logitech mouseman wheel optical gehaald.
Die heb ik zelf ook! en hij doet ut harstikke goed :):):)

Verwijderd

Topicstarter
das niet een antwoord op mijn vraag.....

Verwijderd

RTFM!! daar staat precies in hoeveel garantie je nog hebt en hoe lang die garantie geldt.

Verwijderd

Topicstarter
RTFM?!?! :?

Verwijderd

Read The Fucking Manual

Verwijderd

Op maandag 05 maart 2001 21:09 schreef nilsjei1234 het volgende:
tja heb je met microsoft!!!!!!!!!!!!!!!
Had nou maar een mooie logitech mouseman wheel optical gehaald.
Die heb ik zelf ook! en hij doet ut harstikke goed :):):)
Dit is BULLS**T. Die Microsoft-muis is heel goed, en scrollt beter als die van Logitech.
Iefje, als je die in de zomer 2000 hebt gekocht, dan zit er zeker nog garantie op, want dat is sowieso één jaar. Vraag het anders ff in een winkel.

Verwijderd

Op maandag 05 maart 2001 21:30 schreef ScorpionY het volgende:
Read The Fucking Manual
Exactly!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Meestal heb je een jaar garantie, dus gewoon terug gaan. Misschien doen ze moeilijk omdat ze denken dat je je muisje verkracht hebt, maar dan moet je gewoon een beetje tactisch ouwehoeren om het voor elkaar te krijgen :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is het niet een driver-probleempje? Misschien dat ie ineens als standaardmuis staat geinstalleerd, dan worden die knoppen niet altijd herkend. Je moet ook het muis-icoontje in je systray hebben staan anders doen die drivers ook niks.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 05 maart 2001 21:33 schreef Bigs het volgende:
Is het niet een driver-probleempje? Misschien dat ie ineens als standaardmuis staat geinstalleerd, dan worden die knoppen niet altijd herkend. Je moet ook het muis-icoontje in je systray hebben staan anders doen die drivers ook niks.
De andere knop op de zijkant doet het wel....

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op maandag 05 maart 2001 21:31 schreef Straatje het volgende:

[..]

Dit is BULLS**T. Die Microsoft-muis is heel goed, en scrollt beter als die van Logitech.
Ik ben het met beiden eens... Ik heb beide muizen...
De Logitech voelt VEEL robuuster aan.... knoppen niet zo rammelig als van de Microsoft intellieye explorer...
Wat betreft de knoppen vind ik de microsoft echt slechter...

Als het gaat om de scrollknop.... vind ik absoluut de microsoft weer prettiger..... (voelt beter aan... scrollt beter)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hm.. verwarrend die db-errors.

Verwijderd

euhm dudez 5 jaar !!!!!! garantie :)) da rullet eh? had ook explorerke kapot en direct nieuw gekregen > microsoft is deftige shit :)

Verwijderd

Topicstarter
In de online user guide heb ik (nu pas) gevonden dat ik lifetime warranty heb :P
zullen ze deze ruilen bij de winkel waar ik hem gekocht heb? (dixons)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 05 maart 2001 21:36 schreef SainteR het volgende:
euhm dudez 5 jaar !!!!!! garantie :)) da rullet eh? had ook explorerke kapot en direct nieuw gekregen > microsoft is deftige shit :)
waar ben je dan naartoe gegaan?

Verwijderd

klopt wel wat iefje zegt de intellimous houdt zich niet zo superlang bij mij heeft de 1e zich bijna 1 jaar goedgehouden en toen was de sensor stuk zat garantie op dus kreeg gewoon een nieuwe

Verwijderd

euhm www.exell.be is dus belgische winkel (ik ben dan ook belg :p) hier in m'n stad is er zo'n winkel maar da zullen ze overal terugnemen ze normaal toch :)

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 22:02
Op maandag 05 maart 2001 21:31 schreef Straatje het volgende:

[..]

Iefje, als je die in de zomer 2000 hebt gekocht, dan zit er zeker nog garantie op, want dat is sowieso één jaar. Vraag het anders ff in een winkel.
Ik kan mij inderdaad bij WFVN voegen, heb hier ook beide muizen thuis, Qua preciecie maakt t niet uit... maar de Logitec is idd. veer relaxter...

want...
-Hij is veel soliderder...
-Hij is (volgens mij expres) ietsje zwaarder, de MS muis is gewoon te licht, zeker voor games...
-Hij heeft idd. veel soliderdere knoppen
-Hij heeft een 4e knop...
-Hij heeft een heel relaxed soort grip rubber aan de zijkant...
-Hij heeft een kewl blauw logotje.... :)

Maarja, ook niet zo vreemd, want de MS muis was volgens mij wel de eerste mainstream optical muis die op de markt werd gezet, dan is het niet zo vreemd zijn dat er nog wat rammelt, mischien komen ze binnenkort wel met een nieuwe versie...

Verwijderd

Topicstarter
-Hij is veel soliderder... Das wel een beetje waar
-Hij is (volgens mij expres) ietsje zwaarder, de MS muis is gewoon te licht, zeker voor games... echt niet die explorer is best zwaar hoor
-Hij heeft idd. veel soliderdere knoppen hetzelfde
-Hij heeft een 4e knop... Explorer een vijfde
-Hij heeft een heel relaxed soort grip das waar
rubber aan de zijkant...
-Hij heeft een kewl blauw logotje.... maakt niet uit

Verwijderd

Die 5e knop zat bij je pink he?

Druk maar eens 100x met de zijkant van je pink een knopje in. krijg je heel vreemde RSI van.

Btw, Dat blauwe ledje maakt WEL uit!
Staat een beetje futuristish, erg mooi.

Metallic en rood licht... M$ heeft geen smaak :r

Verwijderd

De 4e en 5e zitten bij je duim, perfect te bedienen. Je pink gebruik je dus zeker niet, dus dat argument slaat nergens op.
Pagina: 1