Toon posts:

nieuwe firmware sitecom wl-308

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen hierbij plaats ik de nieuwe firmware voor de sitecom wl-308 die vorige had ik zo veel problemen mee maar deze lukte wel geen geke dingen werkt namelijk super goed geupdate van versie 2.1 die vorige versie 4 hadden mensen zoveel klachten dat is nu over veel plezier er mee :) :) :) http://www.sitecom.com/download/4440/wl-308-v4.0.09.bin

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-02 13:36
Probleem nog niet helemaal over hier, uit ander topic:

Utorrent heeft vanaf de update continu 8 uur aangestaan om te uploaden, zojuist viel internet even weg net als de torrents. Gelijk Utorrent uitgezet en internet deed het weer. Direct ook weer Utorrent aangezet en het draait allemaal weer, hopelijk was het iets anders..

Dag erop:
Wanneer ik Utorrent aanlaat wanneer de verbinding wegvalt, blijft hij 1 seconde op 0kb staan, internetpagina kan niet worden geladen en msn valt uit, maar internetverbinding blijft aanwezig. Direct daarna wordt alles weer actief. In ieder geval beter dan de router steeds opnieuw opstarten zoals eerst, en hij houdt het nu iets langer vol..

:9

• mbr
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-03 19:08

mbr

Toms_88 schreef op woensdag 09 december 2009 @ 20:13:
Probleem nog niet helemaal over hier, uit ander topic:

Utorrent heeft vanaf de update continu 8 uur aangestaan om te uploaden, zojuist viel internet even weg net als de torrents. Gelijk Utorrent uitgezet en internet deed het weer. Direct ook weer Utorrent aangezet en het draait allemaal weer, hopelijk was het iets anders..

Dag erop:
Wanneer ik Utorrent aanlaat wanneer de verbinding wegvalt, blijft hij 1 seconde op 0kb staan, internetpagina kan niet worden geladen en msn valt uit, maar internetverbinding blijft aanwezig. Direct daarna wordt alles weer actief. In ieder geval beter dan de router steeds opnieuw opstarten zoals eerst, en hij houdt het nu iets langer vol..
Precies de reden dat ik bij v2.1 blijf. Met v2.1 gaat de router icm. Motorola Cable Modem niet plat hoeveel verbindingen je ook maakt. Het is goed dat Sitecom de router nog ondersteund maar dan moet een nieuwere firmware wel toegevoegde waarde hebben ten opzichte van de zeer stabiele v2.1.

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-02 13:36
Helaas valt hij met v2.1 ook weg hier..

:9

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Zet het maximum aantal connecties in uTorrent anders eens op pakweg 50? Dit maakt in de praktijk niets uit voor je download snelheid, maar je router crasht niet meer :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)