Toon posts:

wij willen commanche 3(novalogic) spelen>help!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Momenteel hebben wij een LAN party gaande en we zijn een beetje zat van Unreal, Quake Arena, Half-life, GTA2 en CS.
Nu heeft een vriend van me nog commanche 3 liggen, en die willen we graag ff spelen.

Het probleem alleen is dat de computers elkaar niet zien (althans dat denken we), omdat de players niet in de zgn "roster" komen te staan...

als iemand anders een game host of juist joint helpt ook niet.

heeft iemand enig idee hoe we commanche 3 werkend kunnen krijgen voor de LAN?
voor de rest kan het spel alleen geinstalleerd worden in C:\C3 (maar da's normaal toch?)

alvast bedankt voor de hulp.

Verwijderd

Topicstarter
heeft niemand een suggestie, of hebben we allemaal hetzelfde probleem met dit spel
:?

Verwijderd

Topicstarter
wie helpt ff

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik heb hetzelfde probleem, kon hem een jaar of anderhalf terug ook niet aan de praat krijgen met mijn broertje.

Anyway, controleer of jullie allemaal het IPX protocol geinstalleerd hebben, meer tips heb ik helaas niet. Misschien staat er ergens op www.novalogic.com een FAQ of forum of een update waarin e.e.a. gefixed is.

Succes ermee, want het spel is volgens mij vet kicken op een LAN!

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Een ander cool spel wat jullie kunen proberen is Codename Eagle. Daar ga ik nu even een topic over openen...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
hee bedankt...
Ja ik heb codename eagle zelf al eens gedownload (multiplayer demo), maar die draait nog niet erg lekker.

het is idd wel een retegaaf spel B-)
Pagina: 1