Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hey, ik heb een nokia 2630 en heb een vraagje. kan je deze soms updaten? gebruik hem alleen voor het smsen maar hij werkt toch traag. hij heeft al 2386 smsjes erop zitten na 3 maanden. kan het daar mischien aan hangen? heb 6 weken een samsung star gebruikt en dan terug overgestapt op mijn nokia omdat de samsung star niet zo snel smst. als het niet zou lukken koop ik mischien een andere gsm. weer een nokia want ben daar het contentste van. ik heb een prijsbudget van 120 euro. meer geef ik niet meer aan een gsm want het is mijn 25ste gsm al ofzo. heb al elk merk gehad. en nokia kwam als het beste merk uit. liefst in de vorm van een blokje.

groetjes gerben

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2009 21:02 ]

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:57
Volgens mij kun je dit toestel zelf niet zomaar updaten, daarvoor zou je hem moeten opsturen. Daarentegen geef je zelf al aan dat je 2386 smsjes hebt, verwijder deze eens en dan kun je zien of het daar aan ligt (waarschijnlijk wel). De Nokia 6300 is evt. een alternatief als je echt een ander wilt (die is wat luxer, kan wel met de computer verbonden worden via een kabel, etc.), maar ook deze heeft het probleem dat hij trager wordt van veel smsjes (vooral bij het opstarten, maar ook vastlopers komt nog wel eens voor als je veel smsjes hebt, dat is althans mijn ervaring).

Gewoon eens in de 2 maanden je smsjes weer wissen (en de belangrijke die je wilt bewaren gewoon meteen in een speciale map knallen zodat je die niet kwijtraakt) en dan moet je veel minder problemen hebben volgens mij.. Daarentegen heb je natuurlijk traag en traag, is de Nokia 2630 in het begin wel sneller geweest? Dan ligt het dus aan iets wat je tussendoor hebt gewijzigd (zoals het aantal smsjes op het toestel ;) ).

PS: Groeten is hier niet nodig ;)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Verwijderd

Topicstarter
ben nieuw dus wist het niet van die groetjes. de smsjes zijn verwijderd hoor maar het is de berichtenmeter die zoveel aangeeft. maar ligt het mischien aan dat ik op zo een korte tijd zoveel heb ontvangen en verstuurd van smsjes? hij ging in het begin sneller dan nu. zal me na nieuwjaar een nieuwe nokia aanschaffen.

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:57
Heb je wel alle smsjes verwijderd en niet alleen de ontvangen? Je zegt dat je nogal veel verstuurd dus dan moet je de verzonden box natuurlijk ook leeg maken.

Als je dit niet bedoelt snap ik niet wat je dan wel bedoelt, want een 'berichtenmeter' begrijp ik niet helemaal. Als je bedoelt dat hij alles bij houdt, tsja, dan moet je die meters (het logboek) leeghalen. Overigens is het ook raadzaam om je toestel eens in de week even uit te zetten, dat voorkomt vaak dat hij 'vol' loopt (zeker met de hoeveelheid smsjes die je verstuurt).

Succes ermee!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Verwijderd

Topicstarter
Sp!tF!re schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:57:
Heb je wel alle smsjes verwijderd en niet alleen de ontvangen? Je zegt dat je nogal veel verstuurd dus dan moet je de verzonden box natuurlijk ook leeg maken.

Als je dit niet bedoelt snap ik niet wat je dan wel bedoelt, want een 'berichtenmeter' begrijp ik niet helemaal. Als je bedoelt dat hij alles bij houdt, tsja, dan moet je die meters (het logboek) leeghalen. Overigens is het ook raadzaam om je toestel eens in de week even uit te zetten, dat voorkomt vaak dat hij 'vol' loopt (zeker met de hoeveelheid smsjes die je verstuurt).

Succes ermee!
in berichtenlogboek die meter daarin bedoelde ik. mijn inbox en verzonden items zijn leeg en nog werkt hij traag. ga anders eens een andere gsm kopen. heb de samsung star wel liggen maar is veel te traag om mee te smsen