Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[VISTA] schijfbeheer leeg

Pagina: 1
Acties:

• highmastdon
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-11 18:33
Ik was begonnen een upgrade te doen van windows vista naar windows 7 en dan krijg ik deze error:

- Er is niet voldoende schijfruimte beschikbaar om de tijdelijke installatiebestanden van Windows op te slaan.

Na een hoop gezoek zie ik in Schijfbeheer (rechtsklik Computer > beheren > schijfbeheer) dat er geen één harde schijf is, behalve de dvd-speler.

Ik heb gezocht of het bestand 'dmserver.dll' in mijn windows/system32 map zit, maar dit is niet het geval en dit is zo. edit:ik heb hem gedownload van hier.
(Ik heb dit van http://forums.techarena.in/windows-xp-support/809098.htm)

Verder staat de service 'plug and play' gewoon aan.

Wie kan helpen :(

[ Voor 11% gewijzigd door highmastdon op 07-12-2009 21:12 ]

Dio disse: "Sia la luce!" E la luce fu.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

8)7

dlldump

Gebruik sfc /scannow en haal de bestanden van je normale installatiemedia af?
Lijkt me een stuk verstandiger dan lukraak wat dll's van vage internetsites af trekken.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• highmastdon
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-11 18:33
hmm
:S
ik heb scannow al gedaan, en daar kwam niks uit...

btw: die dll maakte ook niks uit

Dio disse: "Sia la luce!" E la luce fu.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:33

Reptile209

- gers -

Heb je onder je account voldoende rechten om de diskmanager te openen en te gebruiken en om een installer te draaien? Of kan het zijn dat je daar gewoon geen toegang toe hebt (gebruik een admin account)? Kan je de update niet als bootable draaien, in plaats van onder Vista?
* Reptile209 gokt wat

Zo scherp als een voetbal!