[iPhone] Dode pixels (?) en strepen in het scherm

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169543

Topicstarter
Hoi,

Korte info: ik heb een iPhone 3G 8GB sinds Mei 09 (Besteld via The Phone House..)

Goed nu verder..,
Sinds vrijdag avond zat er een wit plekje (dode pixels toch?) op mn scherm in de linkerhoek.
Nou kwamen er die zelfde avond nog 2 kleine strepen bij die steeds langer werden.
Zaterdag iets meer en zondag was het gewoon te bont van links tot rechts + een wit vlekje... :|

Wat te doen nu? ik heb geen verzekering maar hij kan wel gemaakt worden
Maar nou las ik ook dat je m opnieuw moet laten synchroniseren met iTunes of met een programma dat je het zelf? gedeeltelijk kan weghalen..

Nja ik zit hier met een spoed vraag dus wat is de beste manier om te doen nu....? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:49

MsG

Forumzwerver

Heb je wat foto's? Als het namelijk echt hardwarematig kapotte pixels of iets dergelijks zijn dan gaat een iTunes sync uiteraard niet werken. Maar je hebt het opeens en niet vanaf het begin al? Je zit namelijk met een beetje pech over de 6 maanden heen (ik weet niet wanneer in Mei je hem hebt gekocht) en dan is het aan jou de taak om aan de winkel te bewijzen dat het NIET door jouzelf komt en vanaf begin af aan al een defect was aan het apparaat.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:13

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Heb je er foto`s van.. nu klinkt het als een defect scherm :)

En ja, dit valt gewoon onder garantie, TENZIJ je vochtschade hebt..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb nu geen camera bij de hand helaas.. |:(
Maar ik weet niet hoe het kan, miss te hard gedrukt? lijkt me niet eerlijk gezegd
In de eerste week van Mei had ik m in huis.

Maar als het goed is valt ie dus nog onder de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-06 16:41
Als hij van Mei '09 is valt hij onder garantie ja, lijkt me logisch en is ook wel iets wat je zelf had op kunnen zoeken dunkt me ;). Je hebt standaard 1 jaar garantie maar de wet gaat verder dan dat. Beetje speurwerk had je dit antwoord opgeleverd ;).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hij word dus dan opgestuurd naar Dynafix en daar heb k wel slechte dingen over gehoord.
Of valt dat wel mee? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144160

Ik hoor ook veel slechte dingen over Dynafix, maar ik geloof lang niet alles wat me verteld wordt. Ik stuur er erg regelmatig reparaties heen en er glipt nog wel eens een toestel daar door de eindcontrole terwijl hij niet goed gerepareerd is maar dan stuur ik het gewoon nog eens op.. Ik heb dan wel de luxe dat ik bij een bedrijf werk dat erg veel zaken met DF doet (Vodafone) maar daar wordt de service-afhandeling niet anders van ..

Zolang je toestel normaal gebruiktk is, niet gevallen is og nat is geweest kun je je iPhone gewoon opsturen / laten opsturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
*Slotje*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:13

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Maak dan wel ff foto`s met daarop het toestel in huidige staat... niet dat je straks een lullig bericht terug krijgt met "Valschade in hoek x oid"...

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorry
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-02 11:36

Snorry

Incoming!

Als je vanaf het begin af aan al dode pixel hebt, dan kan het zijn dat je een hardware matige fout hebt. Is dit pas onlangs voorgekomen dat zou het heel goed een software matig klacht kunnen zijn. Waardoor je hem alleen hoeft te updaten/herstellen met itunes.

Scheeld in ieder geval een hoop tijd en energie! Succes!

There is always a way

Pagina: 1