Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Xbox 360 met Livebox

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views

• Kobject
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-11 08:16
Hallo

ik heb een xbox 360 en internet van Online (orange) dus met een Livebox. ik woon zelfd in de achterhoek (Doetinchem) en ik heb tijdens het gamen geen voledige connectie NOOIT. terwijl ik als ik met mijn buurjongen samen speel (hij thuis en ik thuis) hij wel een volle connectie heeft hij heeft zelf UPC. maar ik heb wel mijn UPNP open en poorten opengezet en de Xbox Live connectie test was complete dus mijn vraag was is hoe kan dat? dat ik geen voledige connctie heeft en hij wel ik gebruik alleen kabel voor de 360 de rest is Draadloos

[ Voor 11% gewijzigd door Kobject op 07-12-2009 19:09 ]

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:20
Ik kan dit je makkelijk zeggen, dat is het nadeel van ADSL. Verder als ik jou was zou ik even de zinnen wat duidelijker maken want ik kan hier geen eind aan vastknopen.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Je bedoelt dat je NAT op Moderate staat?

• Kobject
nou op de xbox 360 werken de games met Streepjes van je ping (Rood,Geel,Groen)
ik heb altijd 1 streepje minder dan mijn buurjongen
enof ik dat dat ook omhoog kan brengen

[ Voor 13% gewijzigd door Kobject op 07-12-2009 22:38 ]

• Manuel
Kobject schreef op maandag 07 december 2009 @ 22:38:
nou op de xbox 360 werken de games met Streepjes van je ping (Rood,Geel,Groen)
ik heb altijd 1 streepje minder dan mijn buurjongen
enof ik dat dat ook omhoog kan brengen
Dit is voor mij gelukkig heel wat duidelijker ;) Die streepjes worden voor zover ik weet gebaseerd op je ping naar de server toe, jij hebt ADSL2+ en ben je afhankelijk van de afstand tot de centrale, met "cable" is dat net weer omgekeerd. Daar heb je weer andere factoren die je moet meerekenen.

Maar vaak is Cable sneller dan ADSL wat gebaseerd is op eigen ervaringen. :) Dus als je echt het optimale er wilt uithalen zul je naar VDSL / Cable moeten overstappen.

• Kobject
Manuel schreef op maandag 07 december 2009 @ 22:43:
[...]

Dit is voor mij gelukkig heel wat duidelijker ;) Die streepjes worden voor zover ik weet gebaseerd op je ping naar de server toe, jij hebt ADSL2+ en ben je afhankelijk van de afstand tot de centrale, met "cable" is dat net weer omgekeerd. Daar heb je weer andere factoren die je moet meerekenen.

Maar vaak is Cable sneller dan ADSL wat gebaseerd is op eigen ervaringen. :) Dus als je echt het optimale er wilt uithalen zul je naar VDSL / Cable moeten overstappen.
ik heb gebruik wel cable voor men xbox de cable gaat via men livebox naar een router men 360 in

• Manuel
Kobject schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 20:07:
[...]

ik heb gebruik wel cable voor men xbox de cable gaat via men livebox naar een router men 360 in
Nee dat is netwerkkabel, RJ-45, geen Cable zelf. Cable is per coaxiaal ;)

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

@TS: Ga eerst eens wat onderzoek doen voordat je post.

-Probeer duidelijk geformuleerde forumpostings te maken, niemand heeft zin om te proberen je te helpen met een probleem als ze moeten gaan vissen naar wat je nou precies bedoelt.

-Een "volledige" connectie hebben is iets heel anders dan je 'ping responstijden'. Zoiets test je bij voorkeur met een PC. Je kunt bijvoorbeeld een ping doen naar 'server x' , en de resultaten vergelijken met die van je buurjongen. Overigens is daar weinig aan te veranderen. Je verbinding heeft een bepaalde responstijd naar een bepaalde server/locatie.

Ik sluit dit topic, omdat het op deze manier weinig bestaansrecht heeft. GoT is geen helpdesk, we verwachten van jou onderzoek en inzet. En die mis ik volledig.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.